Question Hoe maak je methyloamine in water

white7proton

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
26
Kan iemand mij uitleggen hoe ik van methylamine Hcl Cas 593-51-1 methyloamine in vloeibaar water kan maken?

antrax

Don't buy from me
Resident
Reaction score
56
koop het gewoon al gemaakt bro

View previous replies…

white7proton

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
26
Dat doe ik meestal. Maar China heeft nu een verbod ingesteld en Chinese fabrikanten mogen het blijkbaar niet verkopen.

white7proton

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
26
Ze hebben het 2 weken geleden blijkbaar verboden

G.Patton

Expert
Solutions
3
Reaction score
2,887
Deals
1
Hallo, neem 1 mol methylamine (niet methyloamine) hydrochloride en los dit op in een minimale hoeveelheid water.
Voeg daar langzaam 1 mol NaOH waterige oplossing aan toe. [1 mol NaOH gebruiken om geconcentreerd 50% NaOH sln] te bereiden.
Let op dat methylamine zeer vluchtig en giftig is. [Gebruik persoonlijke beschermingsmiddelen en ventilatie].

white7proton

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
26
Hallo is het mogelijk als u mij ook de synthese voor methylamine in een eenvoudige beschrijving en ook kunt u mij vertellen de hoeveelheden van elk ingrediënt in grammen dat zou zeer nuttig zijn dank u, ook weet u een Europese leveranciers voor Methylamine

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,107
Deals
1
2 delen formaldehyde + 1 deel ammoniumchloride. Ik heb mensen dit op verschillende manieren zien reageren. Ik reflux het 4 uur onder vacuüm en destilleer het dan onder vacuüm om de hoogste verhouding monomethylammoniumchloride te krijgen ten opzichte van di en tri methylammoniumcl. Daarna verwijder je het niet-gereageerde ammoniumchloride met butyl-, ethyl- of methylalcohol, die de methylering beter oplost. Je refluxt dus, filtert heet. Vaste stoffen gooi je weg en dan doe je het nog een keer. Tot 4 keer toe, dan spoelen met chloroform dat de di en tri oplost.

white7proton

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
26
Kent u een Europese leverancier voor Methylamine 40% Waterig?

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,107
Deals
1
Ik wilde mensen die zoeken naar hoe ze hcl kunnen deproyoneren tot basismethylamine erop wijzen dat als je precursor een zout is (hcl, sulfaat, carbonaat, fosfaat enz.), je het in vitro kunt doen en jezelf een hoop moeite en extra tijd kunt besparen. Voeg gewoon 2× de hoeveelheid (in mol) hcl toe en pas de ph van het hele mengsel aan.

white7proton

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
26
Kunt u uitleggen wat u bedoelt? Het zou me echt helpen als je dit even met me doorneemt.

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,107
Deals
1
Ik vraag me af waarom ik dit nog nooit heb gezien. Hoe dan ook. Methylamine HCL is ook bekend als methylammoniumchloride. Laten we eens kijken naar een mol ervan;
Het zou CH³NH²HCL moeten zijn en Methylamine is CH³NH²
CH³ een methylgroep, methaan
NH² AN amine, aminogroep
HCL waterstofchloride, een zuur
Mol. Wt van CH³NH²; 31.058g/mol
Mol.wt. van CH³NH²HCL; 67.52g/mol
67.52g-31.058g=36.452g
Mol.wt. vanHCL? 36,452g/mol.
Als je een mol methylamine neemt en een mol HCL toevoegt, krijg je een mol. Methylamine hcl!
Laten we het nu neutraliseren. Wist je dat een mol NaOH (natriumhydroxide) een mol waterstofchloride neutraliseert? Dat is waar. Het mooie is dat HCL en NaOH voor elkaar gemaakt zijn. De Na+ koppelt de Cl- en dat is (NaCl) zout. De H+ neemt de OH- en maakt (H²O) water. 2 goedaardige producten uit 2 bijtende giftige producten.
Het is hetzelfde voor alle Hcls voor elke mol van wat je precursor ook is (dat is een HCL) heb je een mol NaOH nodig om het te neutraliseren tot het basismolecuul.
Dus je voegt de mol precursor en de mol methylamine HCL toe en voegt zoveel mol loog toe en dat is het. Je moet natuurlijk meteen in het reactievat komen, want methylamine is een gas.