Question Hoe zouten (amfetamine, mdma, cocaïne) in plastic te impregneren, ze te verzenden en de zouten terug te vinden in het land van bestemming.

workworkwork

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
32
Opkomst van cokelaboratoria in Europa betekent 'dood' van de gesmokkelde cocaïnestick

Drugsdeskundigen vertellen VICE World News dat smokkelaars steeds vaker pure cocaïne oplossen in materialen en deze extraheren in grootschalige Europese laboratoria.

"De ring verscheepte plastic pellets geïmpregneerd met cocaïne: een methode die ervoor zorgde dat de drug volledig ondetecteerbaar was tijdens standaard douanecontroles, legde de politie uit."

Hoe wordt de cocaïne in plastic pellets geïmpregneerd?

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Reaction score
510
Deals
5
Ik heb bedrukt a4 kopieerpapier van saaie documenten gebruikt om 10g amfetaminesulfaat in te laten weken, gemengd met ongedrenkte documenten en geperst zodat het er na het drogen als nieuw uitzag.

Cool5678

Don't buy from me
Member
Reaction score
0
wat voor soort oplosmiddel moest je gebruiken, had je kwaliteitsproblemen, voor zover ik weet gaat amfetamine achteruit zonder gesloten verpakking. je hebt je product gewogen voor omgekeerde conversie, je had verliezen

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Reaction score
510
Deals
5
Water.
Heb je niet gelezen? Ik dompelde de lakens in heet water en dronk, ik wachtte niet op verdamping.
Natuurlijk waren er verliezen en natuurlijk zullen er nog meer verliezen zijn als je ze opnieuw wilt omzetten.

OrgUnikum

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
282
Het werkt veel beter als je "ligninevrij" papier gebruikt dat verkrijgbaar is bij leveranciers van kunstenaars. Dit wordt voornamelijk gebruikt voor aquarellen en neemt veel beter en gelijkmatiger water op. Dit is het papier dat ook kan worden gebruikt voor het leggen van LSD-vellen, dan moet je er zeker van zijn dat het lignine- en chloorvrij is, maar het meeste papier is tegenwoordig toch al niet meer chloorgebleekt.

Zan444

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
19
Ik deed wat jij een cocaïnelab noemt.
Het is gewoon goed als je het importeert uit Zuid-Amerika.

Cool5678

Don't buy from me
Member
Reaction score
0
hoeveel kost de aankoop van 5 kilogram van de fabrikant wat zijn de verliezen tijdens de conversie van het product

workworkwork

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
32
@Zan444 Import uit Brazilië oké?
@UWe9o12jkied91d 10g per vel papier is veel, ongelooflijk dat een dun vel papier zoveel amfetamine kan bevatten.

View previous replies…

Zan444

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
19
Ja, maar geen kleine hoeveelheden

Zan444

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
19
Ja, maar geen kleine hoeveelheden

GermanWhite

Don't buy from me
Member
Reaction score
0
Heeft iemand informatie voor het geurloos impregneren van cocaïne in papier?

Loki12

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
26
Als je dit probleem hebt opgelost, deel het dan alsjeblieft met de rest van ons. Ik ben het grootste deel van mijn leven uit de wietsector gebleven omdat het te stinkt. Als ik het maar geurloos in papier kon impregneren, waarom heb ik daar niet eerder aan gedacht?

View previous replies…

GermanWhite

Don't buy from me
Member
Reaction score
0
Ik werk met Brazilianen die dit doen, maar ze willen me niet vertellen hoe, dus ik weet dat het 100% mogelijk is. Het papier ruikt naar oude sigaren als je er goed aan ruikt. Voor de extractie wordt ethanol van voedselkwaliteit 97%+ gebruikt. Ongedenatureerd wordt het genoemd en ik moest ook waterdestillatie kopen. Ik weet dat het erg vaag is, maar misschien kan een chemicus onder ons meer informatie geven.

antrax

Don't buy from me
Resident
Reaction score
56
Hebt u contact voor het importeren van coke naar Europa?

Zan444

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
19
Ik denk dat je ook water kunt gebruiken, maar het hangt ervan af in welke vorm het in het papier staat. Als het Base is zal water niet werken als het HCL is zou water beter moeten werken dan Ethanol.

Zan444

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
19
Los het op en spuit het op het papier dat is het. Geen grote chemie hier. Daarna extraheer je het weer en laat je het glanzen en klaar is het eindproduct.

Cool5678

Don't buy from me
Member
Reaction score
0
als we ons verenigen, zullen we hun geheim onthullen. Ik ben bereid om materiaal voor monsters te ontvangen en het te analyseren op een spectrometer en andere analytische apparatuur.

kdelorian

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇸
Reaction score
1
Dit onderwerp is erg interessant, vooral plastic impregnatie. Ik denk dat het een erg goede methode is, maar ik kan geen informatie geven omdat ik meer in de branche van groothandel in producten in Europa zit, maar ik ben erg geïnteresseerd in het onderwerp.

Tovenaar

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇪
Reaction score
45
Als je dragerproduct droog is, zoals kleding, papier enzovoort, moet je het impregneren als basis (minder geur, minder gevoelig voor vocht, sterker enzovoort). Als je het eruit wilt halen, zoek je gewoon een oplosmiddel dat je dragerproduct niet oplost. Los je cocaïnebasis op in dat oplosmiddel en kristalliseer in dat oplosmiddel met hcl. Soms moet je eerst je opgeloste cocaïnebasis schoonmaken omdat je een kleur kunt krijgen van je draagproduct. Bijvoorbeeld de blauwe kraag van een spijkerbroek als je die als draagproduct gebruikt.
Als de politie een cocaïnelab oppakt die cocaïne uit draagproducten wast, zie je altijd veel oplosmiddelen (aceton/mek/hexan/ethylacetaat).
Je ziet ook veel ongelukken (explosies/brand) in Nederland met kleinschalige cocaïne "was" labs.

gringo0

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
14
Hij hoeft het niet te impregneren als basis, vooral niet voor de geur, want basis heeft een sterkere geur dan hcl, basispasta heeft de slechtste geur, dit komt door de aanwezigheid van verschillende onzuiverheden en de oplosmiddelen die tijdens de productie worden gebruikt, zoals kerosine of benzine... Soms kan "drager" stinken van hcl, afhankelijk van uit welke keuken het komt, meestal wil je colombiaanse vermijden vanwege de sterke geur van diesel, peruviaanse doen bijna dezelfde methode als colombiaanse maar zijn beter, beste optie is boliviaanse hcl, ze gebruiken nog steeds oldschool diethylether voor het maken van hcl vorm en wassen, dat is waarom boliviaanse minder geur hebben in vergelijking met anderen ...
Dit type systeem met hcl is voor kleine smokkelaars die een paar kilo proberen mee te nemen uit een/b... Grote jongens in deze industrie impregneren pastabasis in verschillende vormen en brengen het terug naar het lab van bestemming op dezelfde manier als ze het in eigen land doen in de jungle vanuit SA.