Hé man,
Ik zou niet aanraden om in een verlaten huis te gaan wonen.
Het is ook hoogst onwaarschijnlijk dat je een lab vindt waar je lid van kunt worden, aangezien professionele chef-koks hun adres nooit met iemand zouden delen, wat ik jou ook zou aanraden - deel nooit het adres van je lab met niemand!!!
Ook zou een lab sowieso niet in je huis of garage opgezet moeten worden, de goede oude tijd is voorbij waarin dit gemakkelijk door kon gaan. Het is te gevaarlijk tegenwoordig.
Dat gezegd hebbende, zou ik het volgende voorstellen:
Huur anoniem een garage buiten de stad/in een andere stad (betaal contant/gebruik valse ID-documenten) voor 50 - 150 EUR/USD (afhankelijk van je land/locatie) per maand waar je dan je lab kunt opzetten.
Dit is niet de meest ideale optie, maar zeker een goed begin. Als je je dit niet kunt veroorloven, zou ik je aanraden om je wat langer in te dekken, omdat veiligheid niet in gevaar mag worden gebracht om geldelijke redenen.
Ik kan je sterk aanraden om het boek
The Construction And Operation Of Clandestine Drug Laboratories te lezen voordat je aan je operatie begint en je aan die regels te houden alsof je je leven in de waagschaal stelt!