Question Klanten vinden

Bringiton

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Ik ben net begonnen met handelen op straat en vraag me af hoe ik klanten kan vinden om te kopen. Ik ben gevestigd in de VS.

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
254
De straat is dus een andere wereld dan online. Ik zou een product van goede kwaliteit aanraden. Clubs zijn een goede plek om kopers te vinden. Je moet de bevolkingsgroep vinden die de drug gebruikt die je verkoopt en naar plekken gaan waar die mensen vaak komen. Je moet het uitproberen. Maar je spel zal mond-tot-mondreclame zijn. Breng je product onder de aandacht van mensen die hopelijk vrienden hebben die gebruiken. Wees voorzichtig. Een undercover of informant zou klote zijn om aan te verkopen. Maar dit is misschien geen grote zorg totdat je groter wordt.

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,109
Deals
1
De politie is vaak undercover in bars en nachtclubs. Ik zou daar niets proberen te verkopen aan iemand die ik niet ken. Muziekshows, festivals, het getto. Hangt ervan af wat je verkoopt. Ik kon geen heroïne verkopen aan de bar en ik kon geen cocaïne verkopen voor de daklozenopvang.

captain

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
5
Dezelfde vraag, ik wil weten hoe ik online klanten kan vinden. Alle hulp zou zeer op prijs worden gesteld.

Alpino [ B.H.M.]

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Reaction score
98
Deals
21
Klanten vind je niet online, ze vinden jou als ze waar hebben :)

captain

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
5
Hahah, bedankt

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
254
Online klanten zijn anders. Je doel daar is om je product voor zoveel mogelijk ogen te krijgen. Ik zou verkoperswinkels opzetten in verschillende grote markten. Zorg ervoor dat je een geweldig product en een uitstekende klantenservice biedt aan je eerste kopers (je moet dit eigenlijk blijven doen, maar het is erg belangrijk in het begin). Misschien kun je zelfs wat gratis cadeautjes geven. Als je iets hebt verkocht en goede recensies hebt gekregen, zullen er nieuwe klanten komen. Gratis monsters voor een recensie op een forum is ook goed.

captain

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
5
Ik stel uw suggestie zeer op prijs.(y)(y)