Ik heb het zo goed als begrepen, maar ik weet niets meer van deze pagina en ik denk dat ik er maar eens vandoor ga nadat ik een paar dingen heb opgemerkt. Mijn antwoord btw was overduidelijk en gemakkelijk .... deze slimme mensen denken alleen in extremen .... ze zien het eenvoudige over het hoofd zonder zich zorgen te maken omdat er niet over eenvoud wordt gesproken of onderwezen. De meeste mensen negeren het voor de hand liggende, maar er zijn een paar mensen die anders zijn gebouwd. Het ging allemaal terug naar zeep maken. ....... gooide het hele project voor de 2e keer in 20 jaar in de verbrandingsoven omdat ik het voor de hand liggende negeerde.......o nou ja over nog eens 10 jaar misschien. Maarttttt iv zei dit.... geleerde kennis is een macht over degenen die deze kennis willen vernietigen. Ik heb mijn antwoorden en ik ben blij dat het het risico van gevangenisstraf en verloren tijd met familie niet waard is. ...ik moest gewoon de hersens overtreffen die door de overheid waren ingehuurd om te bewijzen dat wij, de mensen, nog steeds de controle hebben over dingen als we een eenvoudigere levensstijl afdwingen door het milde ongemak te verdragen van het doen zonder niet-essentiële rotzooi dan graven we in feite een tunnel onder hun hele systeem wat leidt tot instorting. Als je het niet merkt, chemische literatuur, studies, onderzoek en het zien hoeveel er nu in de doofpot is gestopt of helemaal is weggelaten, heeft me een beetje verrast, want er is veel veranderd op alle gebieden van het leven sinds de laatste keer dat de wereld zo saai was en hoeveel controle ze nu hebben. Het is te gek voor woorden dat de DEA nu overal in zit waar het niet leuk en niet de moeite waard is, allemaal vanwege technologie en zwakbegaafde dombo's die geen geweldige stoffen kunnen consumeren zonder kotsdoses te moeten innemen die de lippen doen stollen..... lol en gewoon om toe te voegen aan de komedie van mijn antwoord letterlijk was hetzelfde als een zeer oude zeep maken proces il eindigen mijn tirade door te zeggen il stap naar beneden van mijn "zeepkist" en eindigen met fuck alle regeringen geen van hen spreken voor hun eigen mensen niet meer en waren een slaaf van hun eigen creatie dat we gebouwd voor hen .....the einde . Ya some is code some is obvious some is not and im sober lmao we the common folk are not in good waters my friend .... dig into Google patents and pubchem in the "related compounds" secion of these biosynthisised chems produced my geneticly modified bacteria....De n-isopropylbenzylamine heeft patenten en verbindingen van verschillende organisaties omdat het een microkristal is bla bla bla, maar het is in staat om dingen zoals vax's in te kapselen en er is letterlijk een fucking patiënt en volledig geschreven over het feit dat het een levensvatbaar middel is om hiv te transporteren en een gastheer te infecteren. En het is overal waar ik het zie, want sinds 10 jaar geleden smaakt de troep allemaal hetzelfde, ruikt het hetzelfde en is het allemaal hetzelfde.
Ik begin me steeds meer zorgen te maken, er komt iets groots aan. .... Iedereen veilig en gezond blijven.