Question Hoeveel kost het om een methlab op te zetten?

methmaker009

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Als ik iemand vraag om een methlab op te zetten, hoeveel moet dat dan kosten?

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,108
Deals
1
Iemand kan wat van efedrine maken voor minder dan 100 dollar. Voor de apparatuur die nodig is om te beginnen met een semi-legale chemische stof van minder dan 1 kg stel ik $1000 + stromend water en elektriciteit voor. Dat is niet duur. Als je het zou vernikkelen, zou je $500 kunnen betalen, maar dan zou het clandestien zijn en zou je de kantjes eraf lopen. Dat is slechts mijn mening.

methmaker009

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Gaaf. Zijn de kosten erg verschillend van chemisch tot chemisch? Ik denk niet dat er iemand is die ik kan inhuren om off shores te draaien.

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,108
Deals
1
Dat doet het, maar zelfs van verschillende leveranciers en verschillende hoeveelheden. Zoals ik al zei, ik kan 5 vrienden een doos sinuspillen laten halen en dingen kopen om alles te maken en 10 gram vuur produceren voor 100 dollar. Als ik 1 kg nodig had, beschouwde ik dat als $1000 plus nutsvoorzieningen, maar daarna zou je nog steeds de apparatuur hebben en de tweede kg zou misschien $250 aan materialen zijn. Ik heb geen materialen gekocht, ik schat het gewoon. Een doos sinuspillen kan 20×120mg zijn (2,4g), je kunt er 1,8g uithalen en $10-20 betalen. Je vindt misschien een kg Eph voor $1000. Dat is 1/10e van de prijs. Als je wedstrijdbatterijen sloopt, zul je uiteindelijk merken dat het slopen van batterijen minder kost. Zwavelzuur is een stuk goedkoper dan zoutzuur als je bedenkt dat je H²SO⁴ van 90%+ bij de ijzerhandel kunt kopen, maar 37% hcl moet bestellen. Samengevat is huiswerk het grootste deel van het werk.