Question Hoe wordt meth geproduceerd met medische vloeistof efedrine (C10H15NO)?

Napoleon

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 15, 2022
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Ik heb de vloeistof direct gebruikt en had problemen met kristallisatie, het blijft als water, kan er een probleem zijn met de zuiverheid of is het niet mogelijk om meth te produceren met de medicinale vloeistof efedrine? Ik heb de methode met rode fosfor en zoutzuur gebruikt.
 

Loooow

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 30, 2022
Messages
34
Reaction score
9
Points
8
Hallo, van welk bedrijf heb je het product gebruikt?
En welk percentage efedrine is opgelost in welke hoeveelheid vloeistof (ml)?
 

Napoleon

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 15, 2022
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Ik heb het gekocht door ziekenhuispersoneel om te kopen. Ik ken de ingrediënten niet, ze weten alleen dat het voor patiënten wordt gebruikt. Is er een methode waarmee ik zuivere efedrine kan scheiden?
 

Loooow

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 30, 2022
Messages
34
Reaction score
9
Points
8
Theoretisch hoef je de vloeistof alleen maar te laten verdampen zodat de erin opgeloste stof (efedrine HCI) aan het eind overblijft.
Zolang er maar niets anders doorheen wordt gemengd!
Ik zou de vloeistof laten verdampen in een wijde glazen kom, op kamertemperatuur, op een donkere plek!!!
Dan zou je het zonder problemen moeten kunnen gebruiken voor jodium/fosfor (rood) reductie.
Ik ben een complete noob maar ik heb dit 10 jaar geleden geprobeerd en het is vrij eenvoudig!!!
Zonnige groeten en veel succes
 

plancklong

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jul 7, 2022
Messages
36
Reaction score
13
Points
8
Hoi Napoleon,
Ik heb dit gevonden:
Efedrainesulfaat Injectie Dosering en Toediening
Algemene dosering en toedieningsinstructies
Efedrainesulfaat injectie, 50 mg/mL moet worden verdund vóór toediening als een intraveneuze bolus om de gewenste concentratie te bereiken. Verdun met normale zoutoplossing of 5% dextrose in water.....

Hoeveel (cc) heb je gebruikt? Als het zoals hierboven was, kreeg je maar ongeveer 1/20 van wat je nodig had voor de reactie.

Zoals anderen al hebben gezegd, giet je de vloeistof in een ondiepe schaal of bord met een platte bodem en laat je al het water verdampen. Schraap het overgebleven residu op en weeg het. Dit is het efedrinezout. De MW hiervan vormt de basis voor het berekenen van de hoeveelheden van de andere reactanten.
 
Top