Question Hoe zuiver ik amfetaminezout

HHH

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
8
Jongens, ik heb de tutorial van het breaking bad chanel gevolgd en ik denk dat ik 60% amfetamine en 40% sulfaat heb, waardoor het amfetaminezouten zijn. Ik vraag me eerst af wat er moet komen uit het reductieve animatieproces van NaBH4 en P2NP en hoe ik het kan zuiveren?!?🙏

Acidosis

Don't buy from me
Resident
Reaction score
146
Ik begrijp niet wat je bedoelt als je zegt dat je 60% amfetamine en 40% sulfaat krijgt omdat dit nergens op slaat, het sulfaat is gewoon het zout dat neerslaat als je zwavelzuur toevoegt aan een amfetaminevrije base, net zoals als je een ander zuur toevoegt, zoals zoutzuur, je het zout krijgt in de vorm van hydrochloride, dus er moet een fout zitten in het schrijven, want als zodanig slaat het nergens op. De reductie van p2np op welke manier dan ook (al/hg of natriumborhydride) zal resulteren in amfetamine vrije base en elke chemische stof zal vrij zijn om het zout te vormen dat het beste bij hem past uit de vrije base verkregen door welke reductiemethode dan ook. Met betrekking tot het reinigen van de amfetaminezouten die verontreinigd zouden kunnen zijn door storingen in de synthesizer, is een goede en door iedereen meest gebruikte manier om het amfetaminezout korte tijd op te lossen in ijskoude aceton en het te filteren, omdat veel onzuiverheden opgelost raken in aceton en amfetamine niet oplost in aceton zolang het erg koud is, omdat de oplosbaarheid ervan nihil is. Ik hoop dat ik iets voor je heb verduidelijkt. Groeten en zegeningen.

• Like
Reactions: HHH

HHH

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
8
Bedankt!!! Mijn vraag was "Hoe zuiver ik amfetaminezouten tot amfetamine?". Ik zal de koude acetonmethode proberen en kijken of het werkt. Mag ik vragen welke zuiverheid we krijgen na deze filtratie?