Question Hoe voeg ik prijzen toe?

Frozen

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Ik post dit hier in de hoop dat een lid van de community me kan helpen, want ik wil de admins niet lastigvallen met het oplossen van problemen op laag niveau.

Ik ben (uiteraard) nieuw hier en ik probeer mijn eerste vermelding toe te voegen. Natuurlijk heb ik eerst de regels, FAQ's en relevante forumberichten gelezen om er zeker van te zijn dat ik geen voor de hand liggende fouten maak.

Ik ging naar de BB Market, klikte op 'Item toevoegen' en vulde het tabblad 'Overzicht' in met algemene productinformatie, foto's en prijsinformatie. Verder heb ik op het tabblad 'Prijzen' de sectie 'Informatie over prijs en levering' ingevuld met mijn prijzen en geschatte verzendkosten.

Na het indienen krijg ik een melding dat a) niet alle foto's mijn ondertekende kaart bevatten (wat nu is gecorrigeerd), en b) er geen prijsinformatie is gepubliceerd.

Ik heb prijzen toegevoegd aan elk veld dat voor mij beschikbaar is (met uitzondering van 'Dode druppels' en 'Gratis monsters', die beide leeg blijven), en toch krijg ik te horen dat er nog steeds prijzen moeten worden toegevoegd. Blijkbaar, als ik goed kijk, is er een sectie hiervoor?

Als iemand me een hint kan geven, zou ik dat zeer op prijs stellen!

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Solutions
2
Reaction score
1,751
Deals
666
CPKOS86HGm

Frozen

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Bedankt Heisenberg, ik wist dat ik iets over het hoofd had gezien.

Dat hele rood gemarkeerde gedeelte verschijnt niet bij mij. Als iemand een oplossing weet, ben ik een en al oor. Ik gebruik Torbrowser op Tails op een VM met java uitgeschakeld voor zover ik weet, maar ik ben niet super technisch onderlegd. Ik zal kijken of ik een nieuwe browser of iets dergelijks kan sorteren... Ik weet nu in ieder geval waar ik naar op zoek ben! Bedankt voor de hulp.

6ds52fJce3