Question Hoe moeilijk is het om cocabasispasta of cocaïnehydrochloride te importeren van Latijns-Amerika naar Europa?

antrax

Don't buy from me
Resident
Joined
May 14, 2023
Messages
163
Reaction score
54
Points
28
Hoe moeilijk is het om douanecontroles te omzeilen en een serieuze en legitieme contactpersoon te vinden (zonder te worden opgelicht) in het land van herkomst die bereid is om naar Europa te exporteren?
Bedankt allemaal!
 
Solution
Rise of Coke Labs in Europe Signals ‘Death’ of the Smuggled Cocaine Brick

New article from vice, it says the cocaine is almost undetectable in plastic and if the person that receive the cocaine in Europe is caught is hard to proof that she knew that the product was impregnated with cocaine.

kamikaze3030

Don't buy from me
Resident
Language
🇧🇷
Joined
May 22, 2023
Messages
38
Reaction score
21
Points
8
Hallo. Ik kom uit Latijns-Amerika en heb toegang tot cocaïne 98%, ik heb een serieus contact nodig met iemand uit Europa
 

antrax

Don't buy from me
Resident
Joined
May 14, 2023
Messages
163
Reaction score
54
Points
28
Als u een oplichter bent, zal het heel moeilijk voor u zijn om mij te misleiden, aangezien ik een expert ben op het gebied van oplichting.
dank u!!
 

kamikaze3030

Don't buy from me
Resident
Language
🇧🇷
Joined
May 22, 2023
Messages
38
Reaction score
21
Points
8
Ik ben geen oplichter, ik wil gewoon een eerlijk contact van iemand uit Europa zodat we samen geld kunnen verdienen.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,659
Solutions
3
Reaction score
2,734
Points
113
Deals
1
Je kunt BB Escrow gebruiken voor je transacties om oplichting te voorkomen.
 

auc

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇸
Joined
Apr 30, 2023
Messages
73
Reaction score
18
Points
8
Je bent misschien geen oplichter, maar tot nu toe kan ik sites invoeren waar ze het produceren, geen enkele haalt 98% Het is gewoon een opmerking die mijn kennis bijdraagt
 
View previous replies…

kamikaze3030

Don't buy from me
Resident
Language
🇧🇷
Joined
May 22, 2023
Messages
38
Reaction score
21
Points
8
Ik spreek over 98% om te zeggen dat het product van hoge kwaliteit is, maar het zal niet noodzakelijk 98% zijn... Het kan 95% zijn, 93% 96%, maar ik bevestig dat het van de beste kwaliteit is
 

auc

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇸
Joined
Apr 30, 2023
Messages
73
Reaction score
18
Points
8
ok, ik begrijp het, alleen als je iets gaat doen, moet je al het mogelijke doen zodat het goed gaat. Vergeet niet dat je heel praktisch moet zijn bij het verzenden, geef nooit je gegevens of waar je woont. Zoek iemand die het voor je kan doen en extra geld wil verdienen.
 

auc

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇸
Joined
Apr 30, 2023
Messages
73
Reaction score
18
Points
8
Ik heb 1 persoon die zoiets als dit wil doen, als je wilt geef ik je het contact, praat en spreek af.
 

kamikaze3030

Don't buy from me
Resident
Language
🇧🇷
Joined
May 22, 2023
Messages
38
Reaction score
21
Points
8
Ja, je moet heel voorzichtig zijn bij het verzenden van
 

workworkwork

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 22, 2022
Messages
74
Solutions
1
Reaction score
32
Points
18
In de laatste jaren werd Europa binnengevallen door Brazilianen en waarschijnlijk ontvangen ze veel post uit Brazilië, wat een goede gelegenheid is om cocaïne samen met al die post te versturen.
 

auc

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇸
Joined
Apr 30, 2023
Messages
73
Reaction score
18
Points
8
Hallo, ik kom uit Valle del Cauca waar alles erg goedkoop is.

Mijn aanbeveling is om geen zendingen te maken, het is uiterst delicaat, je hebt 95% kans dat de politie bij je aanklopt.

mijn aanbeveling is om kleine hoeveelheden mee te nemen met een passagier

Wie je verzekert dat je aankoop veilig aankomt in je land is een leugenaar ik ken dit probleem heel goed en er gebeuren maar 2 dingen: degene die je oplicht of de politie komt eraan
 

kamikaze3030

Don't buy from me
Resident
Language
🇧🇷
Joined
May 22, 2023
Messages
38
Reaction score
21
Points
8
Wat vindt u van verzending per FEDEX in kleine hoeveelheden? Voorbeeld: 300g, 500g
 
View previous replies…

auc

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇸
Joined
Apr 30, 2023
Messages
73
Reaction score
18
Points
8
Het probleem zijn niet de rederijen, maar de filters die je moet doorlopen om naar je bestemming te kunnen verzenden. Aangekomen op de bestemming, gaat het door dezelfde grenscontrole 300g 500g hehehe het is arto Ik denk dat het onmogelijk is vergeet niet dat je moet de douane passeren de scanners de anti-drug honden en een detector die is klein in seconden identificeert wat is toevertrouwd met Zij beslissen of ze laten doorgaan, maar ze al op de hoogte van de politie van het land van bestemming om de operatie uit te voeren, vriend, wat je zegt is veel, er zijn mensen die betalen om het product na te bootsen in verschillende modaliteiten, maar in mijn land bijna iedereen kent ze. Als je meer vragen hebt door intern zal ik uitleggen meer twijfels die je hebt
 

kamikaze3030

Don't buy from me
Resident
Language
🇧🇷
Joined
May 22, 2023
Messages
38
Reaction score
21
Points
8
interessant. Als je me kunt helpen met deze transportkwesties, door wat twijfels weg te nemen, zal ik je zeer dankbaar zijn voor de lessen.
 
  • Like
Reactions: auc

antrax

Don't buy from me
Resident
Joined
May 14, 2023
Messages
163
Reaction score
54
Points
28
Het veiligheidssysteem van de douane op luchthavens is het strengst, alle koffers en bagage gaan door een röntgenapparaat, op veel of alle luchthavens moet je door een millimetergolf scanner en bij de douane van sommige landen hebben de agenten Narcotica Sporen Opsporings Apparatuur.
Aan de andere kant worden in de commerciële haven niet alle containers geïnspecteerd omdat er veel en weinig agenten in dienst zijn, de containers worden geïnspecteerd afhankelijk van de herkomst (als het een land met een hoog risico is) enz.
Maar hier in Europa komen ladingen cocaïne van 1000 kg altijd binnen, de politie neemt ook veel in beslag, onlangs hebben ze 5 ton cocaïne in beslag genomen in de haven bij mij in de buurt.
 

auc

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇸
Joined
Apr 30, 2023
Messages
73
Reaction score
18
Points
8
het is onmogelijk dat niemand je iets kan verzekeren je hebt een grote kans om je geld te verliezen
 

googie

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 1, 2023
Messages
45
Reaction score
32
Points
18
Wat dacht je van cocathee mate de coca of hoja? Hoe moeilijk is het om dat opnieuw te laten verpakken als een ander soort "thee"?

Ik zou daarin geïnteresseerd zijn als iemand me een site kan wijzen die geen oplichterij is of me hier kan helpen.
 

auc

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇸
Joined
Apr 30, 2023
Messages
73
Reaction score
18
Points
8
Er zijn te veel verzendmethoden en bijna iedereen kent ze in mijn land. Wat je moet uitzoeken is of het cocablad legaal of illegaal is om te exporteren, zowel in mijn land als in jouw land. Als het is om het product te maken dat velen willen, zou het onmogelijk zijn om het te vervoeren vanwege de hoeveelheid cocablad die gebruikt zou worden en omdat het van plantaardige oorsprong is, moet je aan te veel eisen voldoen en een bedrijf hebben om het gebruik en de belastingen aan te geven, maar voor zover ik begrijp is het illegaal om te exporteren.
 
View previous replies…

googie

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 1, 2023
Messages
45
Reaction score
32
Points
18
Ja, ik weet dat dit blad van 1 tot 1,5 kg ongeveer 10 g +- oplevert als de verhoudingen kloppen.
 

auc

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇸
Joined
Apr 30, 2023
Messages
73
Reaction score
18
Points
8
10g is misschien een goede hoeveelheid voor u, maar niet het risico waard voor ons
 

auc

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇸
Joined
Apr 30, 2023
Messages
73
Reaction score
18
Points
8
Ik zeg je hetzelfde dat garanties in dit medium bijna nihil zijn, het is waarschijnlijker dat je wordt opgelicht omdat de modaliteit niet winstgevend is voor velen en het is zeer zeldzaam voor degenen die zich meten om zendingen te maken door het geven van hun informatie, dan zullen ze ja zeggen en alles voor u om geld te sturen en ik denk dat je vanaf nu kunt worden opgelicht
Als je komt en je product op een bepaalde manier meeneemt, denk ik dat het serieuzer is en dat ze je kunnen helpen, maar leven of 1 passagier sturen, natuurlijk moet je geld hebben voor al deze zaken.
 
Top