Question Hoe kan ik ph 10-12 gedestilleerd water maken? Ik doe water stoomdestillatie, ik wil amfetamine hydrolyseren.

tucoXxX

Don't buy from me
New Member
Solutions
2
Reaction score
11
Ik wil stoomdestillatie van water uitvoeren in een reactor. eerst verdampt de IPA, dan verwissel ik de opvangkolf, het water en de olie gaan samen weg als stoom, de olie wordt transparant, het drijft bovenop het water, ik hoef het alleen maar te scheiden. Ik ga binnenkort beginnen met mijn eerste waterstoomdestillatie. Er is mij geadviseerd dat de ph-waarde van het water 10-12 moet zijn. Hoe en waarvan kan ik zo'n water maken?

T0lek511

Don't buy from me
Resident
Reaction score
86
Deals
1
Je kunt geen gedestilleerd water met een pH hoger dan 7 maken. Voeg gewoon natriumhydroxide toe, maar het is geen gedestilleerd water maar water met NaOH.

senior

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Ik zou meer nadenken over de vraag of 90 graden Celsius voor een kolf met water en 80 graden voor een amine genoeg is voor een goede destillatie, maar ik zou na een daling van bijvoorbeeld 186 graden Celsius besluiten om de amine op een hoogte van 120 graden Celsius te houden en het water op ongeveer 105 graden Celsius .