hoe kan ik thuis methamfetamine maken met wat ik heb?

victimtulip

Don't buy from me
Member
Reaction score
1
Ik heb de volgende ingrediënten:

KMnO4 [Kaliumpermanganaat].
Pseudoefedrine HCl - 100 tabletten, die elk 30mg pseudoefedrine en 200mg ibuprofen bevatten
Isopropyl alcohol
Aceton
!! Ik heb geen zoutzuur of zoutzuur

Is er een manier om een medicijn te maken van wat ik heb? Ik heb geen laboratoriumapparatuur. In eerste instantie dacht ik methcathinon te proberen omdat dat het makkelijkst lijkt en niet gevaarlijk is, maar ik heb geen snelle synthese gevonden die ik in 12 uur kan afmaken. Kan ik methamph maken met wat ik heb, maar niet met de shake n bake methode? Ik zou mijn huis niet in brand willen steken en ik denk niet dat ik in staat ben om niets verkeerd te doen en dan mijn leven te riskeren voor een drug....

diogenes

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
99
Hallo, ik breng dit onderwerp even ter sprake. Ik heb gemerkt dat pseudoefedrine in de meeste landen zonder recept verkrijgbaar is in combinatie met bijvoorbeeld Ibuprofen, zoals hierboven vermeld. Wat is de beste manier om pseudo van Ibuprofen te scheiden?

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
425
Ibuprofen heeft een zeer lage oplosbaarheid in water, terwijl efedrine zeer goed oplosbaar is.
Ibuprofen heeft een kookpunt van 157 C, terwijl efedrine ruim boven de 200 C ontleedt.
Dat betekent dat je de ibuprofen eruit kunt filteren met een minimale hoeveelheid water, of dat je het uit het verhitte poedermengsel kunt koken nadat je alle vulstoffen eruit hebt gehaald.
Alle fysische eigenschappen zijn beschikbaar op PubChem, leg de twee stoffen gewoon naast elkaar en vergelijk de statistieken.