Ik kan me voorstellen dat het alleen mogelijk is om deze in het Verenigd Koninkrijk te kopen tegen bewijs van een commerciële licentie.
Er wordt veel nitroethaan/Nitromethaan verkocht op Ebay, maar veel verkopers vragen om een bewijs.
Dit zou makkelijk te vervalsen zijn denk ik, je kunt proberen om registratienummers te vinden van bedrijven die mogelijk iets te maken hebben met het gebruik van de chemische stof, maar geen aanwezigheid op het web hebben zodat het moeilijk is om contacten te vinden. Je kunt die nummers op verschillende websites vinden, er zijn vast nationale websites voor alleen Britse bedrijven, maar vast ook EU-specifieke websites voor alle geregistreerde bedrijven in de EU. Ik zou dit alleen proberen bij bestellingen naar een adres dat niet met mij in verband kan worden gebracht.
Een andere optie is Duitsland, Polen of China. Er zijn veel leveranciers in elk van deze landen die deze chemicaliën naar je kunnen verzenden en die misschien bereid zijn om ze te heretiketteren.
Ik heb net ongeveer 30 dozen verscheept met in elke doos 1 container van 20 liter met methanol, ethanol, methylamine en soortgelijke vloeibare chemicaliën. Ik heb ze gewoon gelabeld als schoonmaakmiddelen en ze zijn allemaal van Polen via Duitsland naar België gegaan.
Aangezien het transport van deze goederen in termen van logistieke overdracht van het ene land naar het andere niet illegaal is, maar eerder beperkt, kan dit je een andere mogelijkheid bieden.
Je kunt het op de klassieke manier doen en het in een land als Polen kopen bij een bedrijf dat je geen vragen zal stellen, officiële export/importdocumenten krijgen en het met een officiële koerier verzenden. Er zijn ook veel particuliere koeriers actief op Ebay die wekelijks van Polen terug naar het VK rijden en vice versa, als je er een vindt die nog capaciteit in zijn vrachtwagen heeft kun je de ruimte vrij goedkoop boeken, ze stellen meestal ook minder vragen.
In dit geval zou ik gestolen of valse bedrijfsgegevens gebruiken voor de koerier, evenals een adres dat een kopie lijkt maar niet met mij in verband kan worden gebracht.
Ik hoop dat dit kan helpen