Question help me een geneesmiddel te identificeren...

mrshootyouup

Don't buy from me
Resident
Reaction score
3
Jongens ik heb jullie hulp nodig, een paar drugsdealers hebben me uitgelegd dat er iets nieuws is gekomen in de drugswereld, het effect is als coke amfetamine en iets anders samen om de euforie die met golven komt en niet één euforie die komt en het duurt lang hoe we het hebben uitgelegd natuurlijk weet hij niet de naam van de drug, maar hij heeft geprobeerd om me uit te leggen hoe het werkt, dus het is in puur wit poeder misschien kan iemand me op de een of andere manier helpen?

prophet

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Reaction score
74
Deals
26
Het kan dimethocaïne zijn of een van de synthetische cathinonen, zoals Mephedrone, bupropion en vele andere. Er zijn nu zoveel designer drugs die verkocht worden met een naam of die doorgaan voor iets anders of die geperst worden in een mengsel van gelijksoortige stoffen als pillen, versneden tot coke en wat dan ook, dus het is moeilijk te zeggen.

mrshootyouup

Don't buy from me
Resident
Reaction score
3
Wat kan het volgens jou zijn? Ze zeggen dat het spul uit de VS komt in Europa.

prophet

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Reaction score
74
Deals
26
Ik kan echt geen goede gok geven zonder meer informatie. Je kunt online een aantal zakjes voor mobiele detectie of reagensproeven kopen om je te helpen een goede plek te vinden om te beginnen. Als ik het geld had, zou ik investeren in laboratoriumapparatuur of een spectrometer zoals de Detectachem Raman 7 (op de lijst 'had ik er maar een') en producten voor mensen testen. Ik weet echter niet zeker of ze dat soort producten aan een normaal persoon zullen verkopen.

armanimani

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
53
Waarschijnlijk een soort synthetisch cathinon zoals @prophet zei, er worden wereldwijd een dozijn nieuwe onderzoekschemicaliën gesynthetiseerd.