Question Help! Mijn D-Meth doet raar!

qwe111

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
5
Ik liet waterstofchloridegas door een mengsel van D-meth en aceton lopen en kreeg een glanzend poeder.
Het is anders dan het hydrochloride-poeder. Het is net heel fijn "ijs"!
Ik wil de hydrochloride van meth krijgen, dan de hydrochloride oplossen en herkristalliseren om grote kristallen te krijgen!
Maar ik weet niet wat ik verkeerd heb gedaan?
Kan ik nu dit fijne ijs oplossen in water en opnieuw kristalliseren?
Of moet ik het oplossen en natriumhydroxide toevoegen om FB-olie te krijgen, en het dan opnieuw doen?
Oh God, kan iemand me alsjeblieft vertellen wat ik moet doen!!!

loadingST

Don't buy from me
Resident
Language
🇧🇬
Reaction score
69
Je bedoelt anders met vooruitzichten, je kunt gewoon oplossen in 90% IPA/water en langzaam laten verdampen voor grote kristallen.

qwe111

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
5
Ik heb nu hele kleine kristallen, zo groot als de punt van een naald! Omdat het direct neerslaat wanneer waterstofchloridegas wordt ingebracht! Het is dus heel klein!

Kunnen de kristallen ter grootte van een naaldpunt direct gebruikt worden voor herkristallisatie?

Of moet ik opnieuw methamfetamine maken, opnieuw chloorwaterstofgas inbrengen, het hydrochloride verkrijgen en dan herkristalliseren?

loadingST

Don't buy from me
Resident
Language
🇧🇬
Reaction score
69
Als het schoon is, kun je het gebruiken zoals het is

qwe111

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
5
Hallo heren, ik heb dezelfde methode twee keer gedaan en verschillende resultaten gekregen!
De eerste links is het hydrochloride, ik weet dat het kan worden opgelost in een bepaalde hoeveelheid oplosmiddel en geherkristalliseerd!
De tweede is dezelfde methode, het lijkt meer op een kristal!
Ik wil weten of de tweede kan worden opgelost in een oplosmiddel, en dan het oplosmiddel verdampen om grote kristallen te krijgen???

Attachments

• HjSq965Je8.jpg
    HjSq965Je8.jpg
    2 MB · Views: 34

loadingST

Don't buy from me
Resident
Language
🇧🇬
Reaction score
69
Natuurlijk ziet het er perfect uit voor kristallisatie :)

riahisunak

Don't buy from me
Resident
Reaction score
2
Stop met het stellen van domme vragen, deze site zal uiteindelijk iemand doden, met mensen zoals jij die duidelijk geen idee hebben wat je aan het doen bent. Hoe je zover bent gekomen is mij een raadsel, de vragen die je stelt zijn geen vragen die een persoon stelt als ze net een oplossing met gas hebben vergast.
De dagen tellen af voor het leven van dit forum door mensen zoals jij.