Question Heb je problemen met a-pvp kristallisatie

untryrgos

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
13
Hallo, ik stel het zeer op prijs als u me zou kunnen helpen en me wat nuttige suggesties zou kunnen geven. Onlangs heb ik de synthese stap voor stap gevolgd. Maar nadat ik het zuur aan het mengsel heb toegevoegd, verschijnt er geen kristal. Het mengsel is verdeeld in twee lagen. De bovenste laag is een soort olie die niet oplost in water. De onderlaag kan oplossen in water en psychoactief zijn. Wat is het probleem? Wat is er mis? Help me alstublieft en ik zou het op prijs stellen.

Attachments

• ZSnEvmMd72.jpg
    ZSnEvmMd72.jpg
    3.9 MB · Views: 40
  • WEjqtdfTy4.jpg
    WEjqtdfTy4.jpg
    4 MB · Views: 25

APVP-EU

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Zit er een oplosmiddel in het mengsel? Ik had veel van dit soort (kleine) problemen, voordat ik alles op een rijtje had!

untryrgos

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
13
Ik heb het probleem opgelost. Ten eerste, als je wat zware olie op de bodem van het bekerglas krijgt, gooi het dan niet weg. Scheid de olie en voeg er dan wat water aan toe, zorg ervoor dat je te veel zuur toevoegt. Nadat je de olie hebt weggegooid die niet in water oplost, voeg je meer NaOH toe aan het water en de petroleumether. Je kunt zien dat de petroleumether rood wordt. Extraheer het dan en scheid de petroleumether. Voeg niet te veel zuur toe, anders krijg je weer zware olie. Voeg uiteindelijk het petroleumethermengsel toe. Het kristal verschijnt in het bekerglas.