Looking for a vendor H2SO4 levering in Europa

Pororo

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Reaction score
46
Deals
12
Is er een kans om H2SO4 96-98% te krijgen? Levering in Europa.

dnBQByvHb8Zkawbjpx

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
50
Tenzij je een bedrijf bent dat voldoet aan wettelijke eisen dan alleen via darknet (maar ik heb nergens zulke aanbiedingen gezien) of je distilleert het zelf uit een lagere concentratie.

Pororo

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Reaction score
46
Deals
12
Je hebt helemaal gelijk! Ik heb de regelgeving in Poolse winkels, die mijn leven vele malen hebben gered, al gecontroleerd en zie dat het zelfs daar beperkt is. Alleen destillatie((()

dnBQByvHb8Zkawbjpx

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
50
Ja in de EU wordt het gereguleerd door de Verordening (EU) 2019/1148 van het Europees Parlement en de Raad van 20 juni 2019 over het op de markt brengen en het gebruik van precursoren van explosieven. Zwavelzuur in concentraties van meer dan 15 % is beperkt voor het grote publiek. Probeer het zelfs niet te kopen, want verkopers zijn verplicht om verdachte transacties te melden. Koop gewoon wat accuvloeistof en destilleer het zelf. Voor de liefde van alles wat heilig is, wees voorzichtig en volg de noodzakelijke veiligheidsprotocollen.

Pororo

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Reaction score
46
Deals
12
Bedankt. Ik snap het.

Interessant. Wat verkopen ze in godsnaam als elektrolyt voor autobatterijen? Het zal H2SO4 30% + gedestilleerd water zijn.