Question eerste pakket

fakegun1299

Don't buy from me
New Member
Joined
May 26, 2023
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Hallo allemaal
Ik wil een wietpakket ontvangen, maar ik heb dit nog nooit eerder gedaan.
Mijn land is Duitsland. Ik heb de mogelijkheid om een vals DHL-account aan te maken om dit bij de postautomaat te ontvangen. Moet ik me zorgen maken over mijn gegevens? Ik kan een valse identiteitskaart met mijn foto kopen om een pakket met een valse naam te ontvangen.
Ik wil ook graag advies horen over het verzenden van pakketten, bedankt iedereen.

Vertel me wat jullie denken en adviseren. Wie heeft dit al eerder gedaan?

Veel succes allemaal
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
364
Reaction score
680
Points
93
Deals
65
Hallo daar,

Als het niet te laat is.
Het is niet zo ingewikkeld, koop een 'Packstation' voor DHL, daarvoor hoef je je ID of iets dergelijks niet te laten zien.
Vervolgens ontvang je het pakket gewoon bij dit pakketstation.

Als je het pakket naar een pakketstation stuurt, let er dan op dat ze niet vol zijn als je het pakket verstuurt, want dit kan problemen opleveren bij het afleveren van pakketten bij verkopers.

PS - we kunnen ook geweldige wiet verzenden van/naar Duitsland

Groeten uit de hel,

Gordon
 

metux

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 9, 2023
Messages
111
Reaction score
41
Points
28
Kan ik het adres van packastation gebruiken om te leveren?
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
364
Reaction score
680
Points
93
Deals
65
Ja, met leveranciers die naar een 'Packstation' kunnen verzenden, kun je dat doen :)
. Het zullen waarschijnlijk Duitse leveranciers zijn die een DHL-account hebben.

Hetzelfde geldt voor andere nationale pakketdiensten, ze hebben nationale pakketdiensten over de hele wereld.
 

sadow

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 1, 2023
Messages
107
Reaction score
63
Points
28
Deals
11
je kunt een thuisadres opgeven met een valse naam, het wordt afgeleverd in een envelop zonder dat er een handtekening nodig is
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
364
Reaction score
680
Points
93
Deals
65
Ook een goede techniek :)

In dit geval zou 'plausable deniability' kunnen worden gebruikt om te ontkennen dat jij degene bent die het pakket heeft besteld, omdat er geen bewijs zou zijn dat je het hebt besteld.
Werkt goed in de EU, in de VS niet zo goed van wat ik gehoord heb.
 

sadow

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 1, 2023
Messages
107
Reaction score
63
Points
28
Deals
11
Uit ervaring weten we dat als er een probleem is met het pakket, het gewoon niet geleverd wordt, niemand naar je op zoek gaat omdat je kunt beweren dat je daar niet om gevraagd hebt.
 
Top