Hoewel je het volste recht hebt om je leven hiermee te riskeren, denk ik dat Beavinator een goed punt heeft. Laten we zeggen dat je je joint rijgt, hem oprookt en sterft. Nu komen je vrienden/familie je huis uitruimen en vinden je stash. Man ik ben zeker verdrietig en een joint zou helpen om de stemming te verlichten. Oh kijk, laten we madmaximus stash roken. Nu zijn je vrienden ook dood. Alle drugs kunnen worden misbruikt en verkeerd gebruikt, maar Fent is veel te krachtig en bijna onmogelijk op te sporen.
Er is een verhaal over een kok die iets maakte en op zichzelf experimenteerde. Hij stierf een pijnlijke dood, leek bezeten, waarschijnlijk door moederkorenvergiftiging. Na zijn dood kwam familie om het huis schoon te maken en vader dronk wat koud water uit de koelkast. Het water was niet gewoon water en vader kon 3 dagen niet functioneren. Nu heeft papa niet alleen zijn zoon verloren, maar is hij ook blijvend veranderd. Verdriet bovenop verdriet voor de familie. Wees verantwoordelijk, gooi het weg!
Dit is geen fictie ik ken deze familie.