synthese van fentanyl uit chinese verbindingen

albertshulgin25

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 8, 2021
Messages
1
Reaction score
1
Points
1
Ik merk op dat aangezien fentanyl verboden is, de Chinezen het hierheen sturen in delen 2 of 3 verbindingen die hier gemakkelijk bij komen en dat is het, kent iemand deze verbindingen, welke zouden gepost moeten worden, ik zal posten wat ik heb

8BVSIzr9Cu







0vXRjnZV5N



FvHDPl4rCR
 

banister

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 10, 2021
Messages
57
Reaction score
42
Points
18
Waarom niet eerst delen?
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,021
Points
93
Fentanyl is gemakkelijk te synthetiseren, maar gevaarlijk in doseringen, dus maken we het niet.
 

banister

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 10, 2021
Messages
57
Reaction score
42
Points
18
Ik dacht dat we hier te maken hadden met professionele deelnemers aan de geneesmiddelenmarkt. Synthese moet worden gedeeld en peer-reviewed net als open source zoals al het andere?
Persoonlijk zou ik me veiliger voelen als ik tenminste wist dat chemici hun batches niet verprutsen.
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,708
Points
113
Deals
666
@pinchetomas
@Gus
Uw berichten zijn verwijderd. Laten we wat fatsoen tonen. Wat betreft het publiceren van de fentanylsynthese: we zullen het overwegen en als we besluiten het te publiceren, zullen we het doen.
De synthese is echt eenvoudig. Maar we denken dat deze stof moet worden uitgeroeid.
 
Last edited:

banister

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 10, 2021
Messages
57
Reaction score
42
Points
18

Ik begrijp heel goed waarom het sentiment over deze specifieke stof zo hevig is. Nog niet zo lang geleden verloor ik een goede vriend aan deze stof, die destijds als versnijdingsmiddel werd gebruikt door nietsvermoedende gebruikers.
Ik was woedend over de chemie, het bestaan van de stof. Maar dat is net zoiets als de drugdistributeur op laag niveau of de zoeker de schuld geven van hun ongeluk.
In de drugshandel ontmoet je mensen van alle rangen en standen. Dit is inderdaad waar.
Ik ben bijvoorbeeld geïnteresseerd geraakt in waarom deze specifieke stof zo wijdverspreid is, afgezien van de voor de hand liggende opiumoorlogen die voortduren.
Laten we baanbrekers als Pickard niet vergeten, die bijna hun hele leven in de gevangenis hebben doorgebracht om een verkeerd gebruikt en begrepen medicijn te delen.

Ik geloof opnieuw dat het uitroeien van kennis nooit heeft gewerkt en moraliteit onthult die niet thuishoort in de scheikunde.
Dit is toch vooral een scheikunde forum?
Laten we dat zo houden, politiek, religie en persoonlijke overtuigingen laten we aan de poort achter.

Hoe dan ook, bedankt voor het platform en de overweging om het platform puur en waar te houden zonder de besmette politiek waar 99,9% van de rest mee wordt geplaagd.
 

beetlebb

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 7, 2022
Messages
35
Reaction score
28
Points
18
We moeten niet vergeten dat fentanyls oorspronkelijk werden gemaakt om levens te redden en nog steeds worden gebruikt bij veel soorten operaties en als pijnstiller voor mensen met terminale kanker.
Ik ben het er ook mee eens dat het maken in clanlabs heel gevaarlijk is, zelfs voor ervaren scheikundigen, en sommigen zijn dood aangetroffen door familieleden. SWIM heeft het verschillende keren gemaakt en heeft twee keer een overdosis genomen, maar hij had geluk omdat hij niet alleen werkte en naxalone bij zich had.

Ik wil de synthese ervan ook niet echt aanmoedigen, maar als je er echt in geïnteresseerd bent zijn er twee goede patenten die in detail uitleggen hoe je het moet doen. Een opmerking: als je werkt met hoge concentraties basische oplossingen en hitte, zorg er dan voor dat je geschikte apparatuur gebruikt, want het gaat door glas heen. En het allerbelangrijkste, zelfs als jij of je vrienden in het verleden al verschillende syntheses hebben gemaakt, zoek alsjeblieft iemand met eerdere fentanylsynthese-ervaring om je er doorheen te leiden.

LD50 = 2mg en dit spul blijft plakken aan buitenwanden van glaswerk, je kleren, zweeft in de lucht... je kunt jezelf gemakkelijk blootstellen aan kleine hoeveelheden, zelfs als je buiten je lab bent. Het gaat er niet alleen om het te maken, maar ook om goede werkprocedures te hebben - GWP's (om het veilig te maken).

Laatste opmerking: kennis is niet goed of slecht, het gaat erom hoe we het gebruiken. En als iemand die weg wil inslaan, zelfs na te hebben gezegd hoe gevaarlijk het is om mee te werken, is het ergste wat we kunnen doen niets doen en daarom moeten we (als gemeenschap) hen op zijn minst richting geven zodat niemand gewond raakt in het proces.
 

Hedgie

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 16, 2022
Messages
10
Reaction score
18
Points
3
Ik vind echt dat de informatie over de synthese van fentanyl en zijn verwante analogen vrij beschikbaar moet zijn. Ik heb ook een goede vriend verloren aan een overdosis fentanyl, ik weet heel goed hoeveel schade dat aanricht in een gezin. Mijn mening is dat als de informatie over hoe goed te werken in het lab bekend zou zijn, de chemici die geïnteresseerd zijn in dit onderwerp het op zijn minst veilig zouden kunnen onderzoeken (maar als je naar school bent geweest voor scheikunde, dan zou deze synthese eigenlijk vrij eenvoudig moeten zijn en zou je al bekend genoeg moeten zijn met goede werkpraktijken in het lab om dit veilig te doen). Als informatie over de juiste dosering van fentanyl wijdverspreid zou zijn, zouden er veel minder sterfgevallen door overdoses zijn. Deze stof is niet slecht, het verdient echt niet de reputatie die het heeft gekregen van onze media, het is gewoon een zeer krachtig opioïde pijnstillend middel dat met de juiste zorg moet worden behandeld. Er is bewijs dat wanneer er op de juiste manier mee wordt omgegaan, het zeer nuttig en veilig is voor de behandeling van ernstige pijn. Ik geloof dat het Dioscorides was die zei "het verschil tussen een medicijn en een vergif is de dosis" en dat is zeker waar in dit geval.
Ik ben bekend met een paar verschillende manieren om fentanyl te synthetiseren, ik heb het eerder gedaan, ik weet hoe ik het veilig in het lab moet doen, en als de moderators het zouden toestaan, zou ik bereid zijn om een synthese te posten, samen met alle noodzakelijke laboratoriumpraktijken om het veilig te doen.
Ik geloof niet dat kennis ooit verborgen zou moeten worden voor mensen, maar soms moeten ze bewijzen dat ze op zijn minst goede bedoelingen hebben voordat je potentieel gevaarlijke informatie deelt met een individu.
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,708
Points
113
Deals
666
Je mag de informatie publiceren, dat vinden we niet erg. Zorg er alleen voor dat je ons zoveel mogelijk details geeft over de voorzorgsmaatregelen.
 

Hedgie

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 16, 2022
Messages
10
Reaction score
18
Points
3
Oké, dat doe ik graag. Ik heb het in mijn notitieblok geschreven, dus ik moet het uittypen en ik zal uitgebreide informatie toevoegen over veilige praktijken in het lab, persoonlijke beschermingsmiddelen (PPE) en hoe de stof veilig te hanteren en te doseren.
 

Hedgie

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 16, 2022
Messages
10
Reaction score
18
Points
3
Het kan wel even duren, ik heb het de laatste tijd erg druk gehad, ik ben net begonnen met een nieuwe baan, maar ik beloof dat ik er werk van zal maken zodra ik tijd heb.
 

beetlebb

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 7, 2022
Messages
35
Reaction score
28
Points
18
Hedgie, ik hoop dat je het niet erg vindt, maar omdat je die kant op ging, dacht ik dat ik wel een van de patenten met betrekking tot de synthese kon toevoegen. Als je je beledigd voelt, mijn excuses.

Het EU-octrooi EP2252149A2 getiteld EEN METHODE VOOR DE PREPARATIE VAN FENTANYL. Bekijk het maar eens, het is rechttoe rechtaan en relatief eenvoudig te volgen, plus de meeste chemicaliën zijn eenvoudig te hanteren. De stappen zijn goed gedefinieerd en iedereen met een scheikundige achtergrond kan ze gemakkelijk volgen.
Dit komt rechtstreeks uit het patent:

VOORBEELD 2:

In een rondbodemkolf met drie flessenhals, uitgerust met een mechanische roerder en een waterkoeler, werd 15,36 g (0,10 mol) 4-piperidonhydrochloridemonohydraat en 9,3 g (0,10 mol) aniline toegevoegd. Aan dit mengsel werden 6,5 g (0,1 mol) zink en 0,6 g (0,10 mol) 90% azijnzuur toegevoegd. Het reactiemengsel werd gedurende 24 uur bij kamertemperatuur geroerd en gedurende 24 uur bij 50 tot 7O0C. Vervolgens werd water aan het reactiemengsel toegevoegd en gefiltreerd. Aan het filtraat werd gebroken ijs toegevoegd en het werd geneutraliseerd met een overmaat waterige natriumhydroxideoplossing. Het ruwe 4-anilinopiperidine werd verkregen door filtratie.

In twee hals rondbodemkolf uitgerust met condensor 17,6 gms (0,10 mol) van 4-anilinopiperidine verkregen uit stap 1, en 100 ml van 100% natriumhydroxide werd toegevoegd. Het reactiemengsel werd verwarmd tot 14O0C en vervolgens werd 18,5 gms (0,1 mol) 2-fenethylbromide toegevoegd. Het reactiemengsel werd 4 uur geroerd. Na de voltooiing van de reactie werd het reactiemengsel in met ijs gekoeld water gegoten. Het ruwe product werd verkregen door filtratie en geherkristalliseerd uit petroleumether (60-8O0C) om kleurloze kristallen te verkrijgen van 4-anihno-N-fenethyl-piperidipure fentanyl N-(l-ρhenethyl-4-piperidyl)ρropionanilide). In twee hals rondbodemkolf uitgerust met condensor druk egaliserende trechter en calciumchloride guard tube, werd een oplossing van 28.0 (0,10 mol) van 4-anilino_N- fenethyl piperidme bereid in stap II, in 100 ml dichloorethaan. Aan deze oplossing werd 18,5 g (0,20 mol) propionylchloride druppelsgewijs toegevoegd door een drukvereffenings trechter onder voortdurend roeren. Na de voltooiing van de toevoeging werd het mengsel nog 1 uur geroerd. Na voltooiing van de reactie werd het reactiemengsel gewassen met 20% natriumhydroxideoplossing. De waterige fase werd geëxtraheerd met 2x100 ml dichloormethaan. Het gecombineerde organische extract werd gedroogd boven natriumsulfaat en geconcentreerd tot ruwe fentanyl. Het ruwe product werd geherkristalliseerd uit petroleumether (60-8O0C) tot kleurloze kristallen van zuiver fentanyl met mp 82-830C.
 

Hedgie

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 16, 2022
Messages
10
Reaction score
18
Points
3
Oh shit, ik bedenk me net dat het niet Dioscorides was die zei "het verschil tussen een vergif en een medicijn is de dosis", maar Paracelsus...
 

beetlebb

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 7, 2022
Messages
35
Reaction score
28
Points
18
Het patent zegt minstens 60% van begin tot eind. Van mol tot mol of laten we zeggen van gram tot gram, zou je bijna 1 g fentanyl per 1 g piperidon HCl moeten krijgen.

Beginnend met 15,36 g piperidone HCl
Fentanyl MW: 336,479 gmol-1 HCl 371,932 gmol-1
0,1 mol = 37,1932 g
60% daarvan is 22,3 g

ik hoop dat dit helpt
 
Last edited:

madmaximus

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Dec 29, 2021
Messages
40
Reaction score
14
Points
8
Kan iemand mij uitleggen of het nodig is om ruwe fentanyl te maken in pure fentanyl . Is het slecht als ik ruwe fentanyl gebruik?
 

beetlebb

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 7, 2022
Messages
35
Reaction score
28
Points
18
Hé M, wat bedoel je met ruw? Zoals aan het einde van de synthese? Het is vrij schoon aan het einde, misschien wil je de kristallen nog pletten in koude aceton en het afzuigen filteren. Maar doe eerlijk gezegd zo min mogelijk manipulaties. Nooit alleen werken en naxalone op stand-by hebben staan.
bijenveilig
 

millionmind22

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 13, 2022
Messages
11
Reaction score
2
Points
3
Ik heb iemand nodig die mij ruwe Fent kan leveren. heeft iemand contact die geld wil verdienen?
 

Teck Tonik

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 18, 2021
Messages
13
Reaction score
14
Points
3
Wat is ruwe fentanil?
 

Teck Tonik

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 18, 2021
Messages
13
Reaction score
14
Points
3
Hoe makkelijk is het om fetty te maken? Ik ben al een tijdje geïnteresseerd in dit proces, ik ben al 10 jaar verslaafd en zou graag willen weten hoe dat moet vanwege financiële problemen. Ik ben geen chemicus en ik ben niet eens afgestudeerd, maar als ik het zou kunnen leren, zou het me op meerdere manieren helpen, dank je wel! 🔥🔥🔥🔥🔥
 

banister

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 10, 2021
Messages
57
Reaction score
42
Points
18
In feite (volgens Wikipedia) is het bijna onmogelijk om fentanyl te produceren in een illegaal lab omdat het een zeer moeilijk te synthetiseren verbinding is. Ter vergelijking: de productie van LSD is eenvoudiger door meerdere factoren. De implicatie is: De Chinese productie van fentanyl vindt plaats in regerings- of door de overheid goedgekeurde laboratoria.
 
Top