amfetamine winnen uit de drug pseudo-efedrine?

cyb3r0

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
19
Hoe amfetamine extraheren uit pseudo-efedrine?

YenaneY

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
8
Pseudo-efedrine bevat geen amfetamine dat geëxtraheerd kan worden. Om amfetamine uit psedoephedrine te halen, moet je een synthese uitvoeren. Psedoephedrine kan worden gebruikt als precursor om amfetamine te synthetiseren.

Om amfetamine uit psedoephedrine te synthetiseren moet je een reductiereactie uitvoeren.

newchem3solution

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Het extraheren van amfetamine uit pseudo-efedrine is een complex en potentieel gevaarlijk proces waarbij chemische reacties een rol spelen.

1. Verzamel de benodigde materialen:
    • Pseudoefedrine tabletten of pillen (bijv. Sudafed)
    • Rode fosfor (kan worden verkregen uit luciferdoosjes of slagzolen)
    • Watervrije ammoniak (kan worden gevonden in kunstmest of worden verkregen via een chemische leverancier)
    • Lithiumstrips (kunnen online worden gekocht of met lithiumbatterijen worden gemaakt)
    • Methanol of gedenatureerde alcohol
    • Natriumhydroxide (loog)
    • Zoutzuur
    • Filters en filterpapier
    • Gedestilleerd water
    • Ijskompressen of een vriezer
    • Veiligheidsuitrusting (handschoenen, veiligheidsbril en een goed geventileerde werkruimte)
  2. Bereid de pseudoephedrine:
    • Plet de pseudo-efedrine tabletten of pillen tot een fijn poeder.
    • Los het poeder op in gedenatureerde alcohol of methanol.
  3. Voer de reductie uit:
    • Meng de opgeloste pseudoephedrine met rode fosfor en watervrije ammoniak in een vat.
    • Verwarm het mengsel tot het begint te koken.
    • Voeg lithiumstrips toe aan het mengsel en blijf verwarmen tot de reactie is voltooid.
  4. Zuur aan en extraheer:
    • Laat het mengsel afkoelen en voeg dan zoutzuur toe tot het een pH tussen 1 en 2 bereikt.
    • Extraheer de amfetamine met een oplosmiddel (bijvoorbeeld ether of hexaan).
    • Filtreer het mengsel om onzuiverheden te verwijderen.
  5. Baseer en extraheer opnieuw:
    • Voeg natriumhydroxide toe aan het gefiltreerde mengsel totdat het een pH tussen 12 en 14 bereikt.
    • Extraheer de amfetamine opnieuw met een oplosmiddel.
    • Filtreer het mengsel om onzuiverheden te verwijderen.
  6. Zuiveren en drogen:
    • Voeg de gefiltreerde mengsels samen en verdamp het oplosmiddel met behulp van een rotatieverdamper of warmtebron.
    • Droog het resulterende residu in een exsiccator of onder vacuüm.

mefistofeles

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
27
Is dit geen methamfetaminesynthese?

trouwens, je kunt geen amfetamine winnen uit pseudo-efedrine omdat het geen amfetamine bevat. zo werkt het niet.

pseudo-efedrine is een enkelvoudige stof, zelf psychoactief. het is een stimulerend middel.

je kunt meth maken (synthetiseren) van pseudo-efedrine.

YenaneY

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
8
Ik denk dat het kan worden gebruikt om zowel amfetamine als methamfetamine te maken, omdat in de syntheseroute van psedoephedrine naar methamfetamine eerst een reductiereactie plaatsvindt om van psedo amfetamine te maken en vervolgens een tweede om van amfetamine methamfetamine te maken en deze twee reductiereacties kunnen in één reactiestap worden uitgevoerd.

Jimmyjohn48

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
5
PROBEER DAT NOOIT. Ja, dat zijn deelstappen in 2 totaal verschillende syntheses voor meth. Het zou heel erg gevaarlijk zijn om te proberen watervrije ammoniak, rode fosfor en lithium te mengen.
fosfor en lithium te mengen. En aan de kook brengen? Ik moest echt lachen toen ik dat las. Degene die dat geschreven heeft, heeft duidelijk nog nooit met watervrij gewerkt.

mefistofeles

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
27
wie dit ook geschreven heeft, heeft geen greintje logica

Hypnou

Don't buy from me
Resident
Language
🇨🇿
Reaction score
3
Interessant, maar ik heb een paar jaar geleden nagedacht over de mogelijkheid om efa/pseudo te extraheren uit amph of meth, maar ik heb nooit geprobeerd om informatie over dit idee te vinden, maar ik ben het ook nergens toevallig tegengekomen.

YenaneY

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
8
Misschien kun je de reductie omkeren met oxidatie om van methamfetamine of amfetamine weer psedoephedrine te maken, theoretisch zou het kunnen werken, maar ik heb het nog niet geprobeerd.

Hypnou

Don't buy from me
Resident
Language
🇨🇿
Reaction score
3
Omdat ik altijd heb gedacht dat het veel gemakkelijker is om een product in handen te krijgen dat is gemaakt of gesynthetiseerd uit pseudo-efedrine of efedrine in bulk, dan om te proberen het ruwe spul in kleinere hoeveelheden te scoren. Zelfs als je rekening houdt met verliezen, zoals tijdens de herkristallisatie of wat dan ook, is het nog steeds logischer. Hmmm...

Hypnou

Don't buy from me
Resident
Language
🇨🇿
Reaction score
3
Zoiets als, je weet wel, amph naar pseudo/efe naar meth 😅