Extra telefoon en simkaart?

KurtV989

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 13, 2024
Messages
120
Reaction score
86
Points
28
Ik heb een oude telefoon met de sim er nog in, ik denk dat het een micro is.

Ik vroeg me af of iemand gidsen of sites kent met suggesties over hoe ik die kan gebruiken?

Ik neem aan dat een tweede nummer heel waardevol zou zijn om te hebben, maar ik heb geen idee hoe ik verder moet...
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
502
Reaction score
235
Points
43
Was het een telefoon die al aan je naam gekoppeld was via een mobiele provider? Ik weet het niet zeker, maar ik denk dat dat riskant kan zijn als een brander.
 

KurtV989

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 13, 2024
Messages
120
Reaction score
86
Points
28
Het was eigenlijk een werktelefoon die nooit is teruggebracht. De enige informatie die er ooit op stond was van iemand uit de vorige baan van het huis. Het is helaas ook een iphone, maakt dat dit gesprek overbodig?
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
502
Reaction score
235
Points
43
Als iemand anders er moe van wordt, is dat goed. Ik weet niet genoeg over apple om je te vertellen of het alleen daarom al een risico is. Ik neem aan dat het je nog steeds volgt en je gegevens registreert. Als ik het was, zou ik het verkopen en een zakelijke trac-telefoon kopen.
 

KurtV989

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 13, 2024
Messages
120
Reaction score
86
Points
28
De batterij begint toch al op te blazen, lol. Waar koop je dit soort apparatuur @miner21? Ik heb wat btc en ben het zat om opgelicht te worden haha.
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
502
Reaction score
235
Points
43
Dus gewoon een trac telefoon van walmart met contant geld. Dan koop je ook gewoon minuten. Gebruik alleen geen kaart waaraan je identiteit is gekoppeld. Ik weet niet waar je een brander met btc kunt krijgen, maar er is vast wel een winkel die je de optie geeft om btc te gebruiken. Vroeger was er een app genaamd purse waarmee je dingen bij Amazon kon kopen door een andere persoon die crypto wilde de aankoop voor je te laten doen. Ik weet niet of er een alternatief is.
 

HustlerFox

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Oct 11, 2023
Messages
75
Reaction score
46
Points
18
Contant betalen is de beste manier. Koop gewoon een google pixel telefoon en draai er grafeen os op, brandertelefoon kan gevaarlijk zijn. EN DENK EIGENMAAL NIET AAN DEZE TELEFOON EN DEZE SIM te GEBRUIKEN (ios is letterlijk waardeloos voor dit soort dingen). Doe jezelf een plezier en lees de DNM-bijbel of begin te graven in de opsec-sectie van dread.
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
502
Reaction score
235
Points
43
Ik probeerde een werkende link te vinden voor de DN-bijbel en de leveranciersbijbel op dread, maar geen enkele link werkte toen ik hem controleerde. Heeft u een link?
 

KurtV989

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 13, 2024
Messages
120
Reaction score
86
Points
28
Ja graag, ik wil ze downloaden! Ik ben blij dat ik geen iphone kan gebruiken, ik werd er zo ziek van...
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
502
Reaction score
235
Points
43
Heb geduld met me. Ik probeer een werkende link te vinden. Ik zal proberen een post te maken als ik er een gevonden heb.
 

HustlerFox

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Oct 11, 2023
Messages
75
Reaction score
46
Points
18
@miner21 @KurtV989 ik had lang geleden een werkende link gevonden maar die ben ik nu kwijt, misschien heeft pigmalion er een, probeer het hem te vragen op dread
 

KurtV989

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 13, 2024
Messages
120
Reaction score
86
Points
28
Ik zag net dat andere mensen er ook naar zochten op een Reddit-post lol
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
502
Reaction score
235
Points
43
Ik zal eens rondkijken. Het heeft zijn eigen sub op dread, maar de link is down
 
Top