Question Looking for a vendor Uittreksel 2C-B van pillen

cubesquare

Don't buy from me
Resident
Reaction score
97
Hallo.

Ik heb de afgelopen maanden veel 2C-B pillen gekocht en ik heb ontdekt dat ik het spul het liefst snuif. Geplette pillen zijn verschrikkelijk.

Is er een manier om ze te pletten en dan alleen de 2C-B uit de tablet te halen en de vulstof uit de tablet weg te gooien?

Ik heb ongeveer 80 pillen van elk 20 mg...

cubesquare

Don't buy from me
Resident
Reaction score
97
Ik heb gelezen dat een wasbeurt met isopropylalcohol dit werk heel goed doet. Heeft iemand daar commentaar op?
Ik heb tolueen voor een proces om 5-MeO-DMT HCL om te zetten in freebase - kan ik tolueen gebruiken in plaats van isopropylalcohol?

tajira

Don't buy from me
Resident
Reaction score
15
je zult veel verliezen bro, één pil is ongeveer 10 tot 15 mg 2cb

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Reaction score
510
Deals
5
Los op in een minimale hoeveelheid water, filter vaste troep, behandel met een waterige oplossing van NaOH om 2-cb vrije base te verkrijgen die je vervolgens extraheert en laat borrelen in droog hcl-gas of waterig HCl, gevolgd door verwijdering van water door warmte.
Full disclosure, ik heb dit niet gedaan, maar dit is de manier waarop ik het zou benaderen, misschien kan een van onze experts zich erin mengen?

cubesquare

Don't buy from me
Resident
Reaction score
97
Kan me niet schelen - ik heb liever een schone snuif dan een langdurige inname. Ik heb een groot aantal van deze dingen, als ze elk 20mg hebben, dan zou ik ongeveer 1,7g hebben - als ik wegloop met 1g puur, ben ik blij...

G.Patton

Expert
Solutions
3
Reaction score
2,870
Deals
1
Het is correct. Zoals @tajira zei, zul je veel verliezen tijdens deze manipulaties.

cubesquare

Don't buy from me
Resident
Reaction score
97
Wat voor soort verlies? 50% 80%?

Zoals ik al zei, ik heb 80 pillen in mijn reservevoorraad die ik nooit ga pakken, als ze elk 20mg bevatten zoals geadverteerd, zou dat betekenen dat er ongeveer 1,6g 2C-B in zit.
Als ik ~1g kan krijgen, zou ik dat als winst beschouwen.

Als ik nadenk over de apparatuur die ik nodig heb en wat al niet, is het misschien eenvoudiger voor mij om gewoon pure 2C-B te kopen en deze cadeau te doen aan vrienden. Zucht - ik wou dat ik een lab had.

cubesquare

Don't buy from me
Resident
Reaction score
97
Ok - laat me dit op een andere manier vragen. Als ik deze pillen plet en oplost in water en het niet-oplosbare eruit filter, wat valt er dan meestal uit? Microkristallijne cellulose? Talk? Ik weet niet welk bindmiddel hierin wordt gebruikt.
En als ik het hierbij laat en gewoon het water laat verdampen na het filteren van het vaste afval, zou dat goed zijn voor mijn doeleinden omdat ik de overgebleven stof ofwel zou kunnen insuffleren ofwel zou kunnen toedienen via neusspray (breekt 2C-B af zoals cocaïne in water met behulp van een 0,9% zoutoplossing)?

Mijn doel is om dit molecuul te kunnen snuiven zonder dat al die extra troep mijn luchtwegen belemmert, dus alles wat oplosbaar is in water is sowieso makkelijker om mee om te gaan.

G.Patton

Expert
Solutions
3
Reaction score
2,870
Deals
1
Ik weet het niet zeker
Ik denk het wel
Ja, zoutvorm 2c-b is oplosbaar in water

cubesquare

Don't buy from me
Resident
Reaction score
97
Breekt 2C-B af in water (zoals cocaïne), d.w.z. kan het langer in water worden bewaard in een neusspray dan ik zou kunnen doen met cocaïne (wat slechts een kwestie van uren lijkt te zijn...)?

cubesquare

Don't buy from me
Resident
Reaction score
97
Ik ben begonnen met een eenvoudig proces.
Ik heb 10 20mg 2C-B's genomen en fijngemalen en 50ml gedestilleerd water toegevoegd.
Ik ben bezig geweest om dit door een kleine trechter en koffiefilter (alles wat ik op dit moment heb) te laten lopen en de hoeveelheid smurrie die is achtergebleven is verbijsterend.

Ik zal het overblijfsel een paar keer opnieuw laten weken om de 2C-B er zoveel mogelijk uit te krijgen (misschien drie keer?
En dan laat ik dit gewoon een tijdje indampen.

Vraag - als ik het opgehelderde destillaat in de erlenmeyer laat zitten, kan ik dat dan verwarmen om de verdamping te versnellen en zodra het is afgekoeld iets dat snel verdampt zoals ether, isopropylalcohol of tolueen toevoegen om de 2C-B op te lossen die zich aan de binnenkant van de erlenmeyer heeft vastgezet en dat vervolgens in een platte schaal gieten voor snelle verdamping of is dat een dom idee?

Attachments

• HGTohlJstn.jpeg
    HGTohlJstn.jpeg
    1.9 MB · Views: 168
  • o0AerUghNv.jpeg
    o0AerUghNv.jpeg
    3.1 MB · Views: 159

cubesquare

Don't buy from me
Resident
Reaction score
97
Even ter info: het drooggewicht van de geplette pillen was 2,960 gram. Ik zal het afval en het product meten zodra alles is opgedroogd en mijn proces is voltooid - dit geeft ons een basisinzicht in mogelijke verlieswaarden. :)

G.Patton

Expert
Solutions
3
Reaction score
2,870
Deals
1
het zou genoeg zijn
2c-b zout lossen ze niet op, je kunt het beter in een petrischaaltje of een eenvoudig schaaltje met een breed oppervlak doen. en ja, je kunt het een beetje verwarmen.

cubesquare

Don't buy from me
Resident
Reaction score
97
Bedankt - ik heb het op een roestvrijstalen schaal staan drogen achter mijn houtkachel - het zou vannacht moeten drogen - ik zal morgen de output afschrapen en meten.

cubesquare

Don't buy from me
Resident
Reaction score
97
Oké, ik heb het droogproces versneld in de oven, ventilatoroven, ingesteld onder 100 deg C. (leek ongeveer 80).

Ik hield 168 mg vuilgeel/wit residu over - met een licht wasachtige textuur.

Als dit puur 2C-B was, dan zou dat betekenen dat mijn opbrengst 16,8 mg per tablet is (geadverteerd op 20 mg), wat een behoorlijke opbrengst van 84% zou zijn.

Ik twijfel er echter niet aan dat dit geen pure 2C-B is, dus mijn opbrengst is zeker lager, maar desalniettemin een leuke oefening.
Omdat het een beetje wasachtig is, zal mijn wens om dit te insuffleren niet al te best zijn, dus los ik alle 168 mg op in 5 ml 0,9% zoutoplossing en doe dit in een neusspray. Aangezien het probleemloos oplost, zou dit een gemakkelijke toedieningsmethode moeten zijn.

Mijn neuspompen geven me 30 handelingen per 5 ml, dus met 168 mg zou dit me 5,6 mg van dit 2C-B-residu geven. 2 pompjes zou een heel behoorlijke dosis moeten zijn.

De tweede afbeelding is na het toevoegen van 5 ml 0,9% zoutoplossing - het water heeft een enigszins gebroken witte melkachtige kleur en er drijft sediment in. Dit staat in contrast met het heldere water dat de verdampingsfase in ging.

Dus of de hitte was te intens en ik heb iets gekookt in de oven, of het verdamp- en droogproces heeft geknoeid met een aantal hulpstoffen/bindmiddelen die oplosbaar waren in water en die nu naar buiten zijn gekomen, of iets in dit water hield niet van de zoutoplossing. Toegegeven, het heldere water was meer dan 100ml en deze zoutoplossing is maar 5ml, maar zelfs tijdens het drogen veranderde het water niet van kleur, dus er is zeker iets aan de hand.

Ik ga misschien nog eens 10 pillen opofferen om dit opnieuw te proberen en een paar dingen te veranderen.

1. teflon bakje voor het drogen
2. los de tabletten op na het pletten en laat ze bezinken voordat je ze filtert, stop voordat het sediment in het filter terechtkomt.
3. Laat elke volgende wasbeurt bezinken.
4. gebruik kleinere hoeveelheden water (30 ml per wasbeurt in plaats van 50 ml)
5. Een langzamere natuurlijke verdamping toestaan (totdat ik iets te pakken krijg om dat te versnellen...)

Hoe dan ook - dat is de oefening in filtratie en verdamping van vandaag :)

Attachments

• YsPaojmfFz.jpeg
    YsPaojmfFz.jpeg
    3 MB · Views: 160
  • 3KUQJRstfz.jpeg
    3KUQJRstfz.jpeg
    1.3 MB · Views: 164

G.Patton

Expert
Solutions
3
Reaction score
2,870
Deals
1
Je kunt ze herkristalliseren of een A/B extractie uitvoeren om zuiver 2C-B te krijgen.

cubesquare

Don't buy from me
Resident
Reaction score
97
Ik ben benieuwd hoeveel er daadwerkelijk door het proces is gekomen. Een slecht raadspelletje, want ik weet niet zeker wat erin ging...

Na een nacht bezinken in de zoutoplossing kun je zien hoeveel sediment er in dit stadium is gekomen (of eruit is gekomen door de zoutoplossing). Ik ga dit opnieuw filteren en stop bij dit stadium, om het later nog eens te proberen.

De volgende batch zal beter zijn :)

Attachments

• tm9qyMxGDH.jpeg
    tm9qyMxGDH.jpeg
    3.1 MB · Views: 163

cubesquare

Don't buy from me
Resident
Reaction score
97
Snuiven heeft een kortere levensduur en een hogere biologische beschikbaarheid (ik neem aan dat dit geldt voor veel andere moleculen), dus het past beter bij mijn levensstijl.
Ik kan geen substantie consumeren en er langere tijd mee stoppen, meestal alleen 's avonds nadat ik de kinderen naar bed heb gebracht.
Een scherp begin, een snelle piek en dan een ontspannen afbouw tegen de tijd dat ik twee uur later in bed lig, betekent dat ik een leuke avond heb, een goede nachtrust en dat ik mijn levensstijl niet in gevaar breng.

Als ik 2C-B kon nemen zoals de bedoeling was, zou ik het nemen na een MDMA-piek. Of na een candy flip MDMA piek. Deze dingen duren vele uren, dus ik moet plannen om niet thuis te zijn, oppas regelen etc etc - dit is niet makkelijk, dus ik kies ervoor om te werken binnen de beperkingen van mijn levensstijl :)

Hoe dan ook - snuiven is zwaar met 2C-B en het begin kan vrij ruw zijn. Het idee van de neusspray neemt de ruwheid van het snuiven volledig weg en verzacht het begin, als je 5/10 minuten later inhaleert.

Sorry, geen preek, ik geef alleen wat context :)