Question Logistiek van EU naar EU

P. Julian

Don't buy from me
New Member
Reaction score
1
Hallo BB,
Welke service raad je aan voor het verzenden van goederen die worden verkocht op dark web (bijv. via marktplaats) in kleine hoeveelheden (bijv. <10g coke)? Ik weet dat het individueel kan zijn, maar ik zou graag een "standaard" willen weten. De belangrijkste factoren zijn veiligheid, snelheid en prijs. Ik heb gehoord over diensten zoals UPS express.
Bedankt voor tips/antwoorden!

Loki12

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
26
Als je op een marktplaats gaat verkopen, raad ik je aan om te beginnen met kopen in plaats van verkopen. Koop kleine hoeveelheden, tot 10 gram van verschillende producten, ontleed de verpakking, ontleed de postetiketten, wanneer het gekocht is, wanneer de verkoper het etiket heeft gemaakt, wanneer hij het heeft verzonden (en waar), al je vragen zullen beantwoord worden en je zult kennis opdoen die niemand anders je kan leren.

Enkele tips:
1. Er bestaat niet zoiets als een geurbestendige vacuümzak (aluminium en mylar inbegrepen), alle materialen die je kunt gebruiken om af te dichten zullen uiteindelijk de zak doordringen, de vraag die je moet uitzoeken is WANNEER.
2. Verdubbel, verdrievoudig het vacuüm verpakken. Doe ze dan in een andere verpakking voor een visuele barrière.
3. Zakken hebben verschillende diktes. Zoek uit waar je de dikste folie, de dikste mylar, etc. kunt kopen (protip: het is niet Amazon en het is niet de website waar je je waterpijpen koopt).
4. GEBRUIK PROFESSIONELE SEALERS MET VACUUM, als je zak een buitenrand van een inch heeft, zoek dan een machine die ook een inch kan sealen. Die impulssealers van 1-2 mm doen het werk niet goed. Leer over de structuur van je materialen, hoe zwakke punten ontstaan, wat luchtzakken veroorzaken, leer over het smeltpunt van je materiaal, op welk punt en hoeveel tijd sluit het goed af en op welk punt smelt je het te veel en wordt de seal dunner en zwakker?
5. Doe een stapje extra, ga naar de boerenmarkt, naar de supermarkt, kijk hoe producten professioneel worden verpakt. Decoy-producten kunnen een geweldig idee zijn als je het juiste idee hebt over hoe je ze kunt gebruiken.
6. WAS ELKE LAAG BIJ HET VERPAKKEN. (dompel de verpakking onder, als het bubbelt = probleem, gebruik een schoon bad voor elke laag)
7. SCHONE RUIMTE, HANDSCHOENDIKTE, HAARNET, MASKER.
8. Verschillende dozen, professionele labelprinters, wissel maten af, wissel enveloppen af, wissel printmethodes af (onderzoek printer vingerafdrukken), verstuur een batch zendingen niet op dezelfde manier en allemaal op dezelfde plaats.