Question Ethylacetaat, MDMA?

CryoThio

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 7, 2023
Messages
201
Reaction score
66
Points
28
Oké jongens, dit is een makkelijke. Ik weet dat methyleenchloride meestal de voorkeur heeft, maar kan ethylacetaat worden gebruikt om MDMA freebase te extraheren? Hetzelfde geldt denk ik voor MDP2P? Ik weet dat er betere oplosmiddelen zijn, maar ik vraag me af of het nog steeds een goede optie is.
 

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 8, 2022
Messages
678
Reaction score
510
Points
63
Deals
5
Omdat je deze stof meestal uit een basische oplossing extraheert, is ethylacetaat niet het beste oplosmiddel, omdat het gedeeltelijke hydrolyse zal ondergaan.
 

CryoThio

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 7, 2023
Messages
201
Reaction score
66
Points
28
Ok, heel erg bedankt, dat klinkt logisch.

Ik vroeg het omdat ik een video zag over enkele kleinschalige mdma-chemici, en ze gebruikten een 5-liter emmer als reactievat en extraheerden vervolgens de MDMA freebase met xyleen, allemaal in de 5-liter emmer.

Ik dacht dat xyxlenen onverenigbaar is met hdpe plastic, maar ik denk dat de korte tijd dat de xyleen in contact is met het plastic het minder waarschijnlijk maakt dat het in de xyleen en dus in de mdma achterblijft.
 

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 8, 2022
Messages
678
Reaction score
510
Points
63
Deals
5
Het is compatibel voor korte tot middellange tijd, het zal alleen de weekmakers opeten, waardoor de container na een tijdje vervormt.
 
Top