Question Geneesmiddelentest

Acab1312

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Reaction score
84
Hallo, ik heb een vreemde vraag. En dat is het mogelijk om positief te reageren op een drugstest tijdens de productie van meth? Zonder het zelf te nemen.

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Reaction score
510
Deals
5
Afhankelijk van de test.Swab ja, speeksel waarschijnlijk niet, de meeste wegcontroles zijn speeksel, luchthavens en politie doen swabs.Urine en bloed waarschijnlijk niet.
Als jij of iemand anders de speekseltests wil verslaan die in de hele EU door de politie worden gebruikt, dan heb ik een gegarandeerde oplossing, speciaal ontwikkeld om deze tests te verslaan.Wordt geleverd op een klein papiertje dat oplost in de mond, zeer discreet en het resultaat is altijd NEGATIEF, neem contact op.
Momenteel ben ik bezig om iets samen te stellen als bewijs om het hier op BB publiekelijk te verkopen, maar ondertussen kan ik persoonlijk garanderen dat het effectief is en verwelkom ik elke test, mijn oplossing is uniek in de wereld.

Last edited:

Shagnazty101

Don't buy from me
Resident
Reaction score
4
Daar zou ik erg in geïnteresseerd zijn!!! Ik ben niet erg technisch onderlegd, dus wees geduldig, misschien kun je me daar ook helpen.
Maar ik vraag me zeker af of er een manier is om de speekseltest op methaan vóór indiensttreding te verslaan.