Kent iemand websites om RC te kopen? Ze hebben pillen en goede onderzoeksproducten en cannabinoïden.
Ik ben geïnteresseerd in mooie pillen en dat ik goed plaats
Ik denk niet dat funcaps aan selectieve oplichting doet. Ik heb een keer besteld bij designer-chems en de verzending was erg snel. De kwaliteit is goed voor de prijs.
Laatst bijgewerkt op 5 maart 2023 Deze pagina wordt niet meer bijgewerkt. Gelieve de nieuwe lijst te vinden onder yourbookmark.link/rc-europe Dit zijn geen sponsors (meestal geadverteerd als "geverifieerd" of "vertrouwd" in scamforums.) Dit is niet het zoveelste corrupte forum. Als u problemen ondervindt met een...
Ik raad aan om met crypto te betalen, ik denk dat ze belastingfraude plegen en geen belasting in rekening brengen met crypto omdat met bitcoin de prijs extreem goedkoper is.
Als trrcshop de echte rc (Alex) was, werden ze afgelopen herfst samen met lizard labs (rip) en enkele andere shops door de Amerikaanse douane opgepakt.
Niemand kan een Nederlandse NPS / RC-verkoper vervolgen voor het verkopen van deze dingen zolang ze daar legaal zijn. Tenzij ze roekeloos de gezondheid in gevaar brachten en/of verantwoordelijk waren voor verloren zielen zoals de twee zombiegekken van Funcraps die door NL werden uitgeleverd om terecht te staan in een nabijgelegen EU-land.
Het was het Amerikaanse ministerie van Financiën dat Alex, The King en Matt LL toevoegde aan hun OFAC-sanctielijst, wat een politiek instrument is om Amerikaanse bedrijven te dwingen geen zaken te doen met Kim Jong-Un en dergelijke. De VS verwachten eigenlijk dat de hele wereld alle banden verbreekt met iedereen die ze op hun klysma van staatslijst zetten, wat een database is van tienduizend pagina's met namen, bedrijven en bank- en cryptorekeningen.
In 2022 zei hij dat hij binnenkort meer tijd met zijn gezin zou doorbrengen. Hij had een groot project in gedachten en het lijkt erop dat hij daarin is geslaagd. Vorig jaar nam een onderzoeksjournalist (RTL) contact met me op en ook Alex belde na een tijdje terug. Het gaat goed met hem, zo blijkt. Zei zoiets als wie de VS daar ook sanctioneerde hij was het niet. Haha. Maak je geen zorgen over drugsdealende miljonairs. ;-)
De Amerikaanse douane kan vragen of ze het toilet mogen gebruiken in geval van nood, maar dat is het wel zo'n beetje voor hen in Europa. De DEA heeft overal kantoren, maar geen van beide kan iemand arresteren zonder lokale LE.
Lizard Labs zal hoe dan ook doorgaan, ze zullen binnenkort fuseren met een andere groep om de verwachte winstdaling te compenseren met de update van de drugswetgeving in juli 2024 die zo'n beetje alle stimulerende middelen in NL zal verbieden, ook Noids en Opioids (behalve O-DSMT). Hier wordt nog over gediscussieerd en het is nog niet definitief, maar veel producten zijn de laatste tijd van zo'n slechte kwaliteit geworden en dat komt omdat de fatsoenlijke synth in het ergste geval verlies kan betekenen omdat Nederland DE hub is voor drugs die naar overal ter wereld worden verscheept.
Goede kwaliteit 3-MMC MOON. Mooie 3-MMC stenen voor een lagere prijs dan 3-MMC LUX, 3-MMC PEARL en 3-MMC BIG CRYSTAL. 3-MMC MOON is momenteel niet op voorraad. We zullen je hier en op het forum informeren over de levering. In plaats van 3-MMC MOON raden we je 3-CMC ICE, 4-MMC ANALOG OLD CRYSTAL en SYNTHCAINE COLOMBIA aan.