Question Weet iemand hoe je canabinoïdenolie kristalliseert!

porC

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
30
Weet iemand hoe je canabinoïdenolie kunt kristalliseren? PM me alsjeblieft!!!

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
386
volgens NuggMD kristalliseert thc niet wanneer het geïsoleerd is, het vormt een wit poeder. de troep die kristalliseert is thc-a.

Hier is een handleiding om thc-isolaat te maken, maar je hebt wel wat laboratoriumapparatuur nodig.

Hier is een iets eenvoudigere handleiding, maar ik weet niet of het leidt naar thc isolaat, aangezien de foto's groen zijn. Er staat alleen "thc poeder", maar het is veel haalbaarder voor een thuiskok.

porC

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
30
Het ding is een gekochte som 5cl cannabinoïde olie Ik weet uit eerdere ervaring dat elke cannabinoïde in vloeibare vorm als je gewoon id afkoelen en laat het in de open ruimte kan het ding vast, maar ik was gewoon vragen misschien iemand weet andere manieren of snellere manieren!!! Bedankt voor je reactie!!! Keep it UP!!!!

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
386
Zit er maar 5cl in? Als dat zo is, moet het proces ongeveer hetzelfde zijn als dat van het thc-isolaat dat ik stuurde, alleen eenvoudiger. afaik u gewoon overwinteren die shit (zet het in ethanol of u gewenste oplosmiddel, laat het in de vriezer een nacht, filter om de vaste stoffen te verwijderen die zijn vetten en dergelijke), verdampen (blijf uit de buurt van hoge temperaturen omdat ze kunnen afbreken van de cannabinoïden), laat het herkristalliseren, filter het, misschien was het opnieuw met een oplosmiddel, en droog / desiccate het. vraag iemand voor een second opinion tho ^^;

ook mijn fout de "makkelijkere tutorial" die ik stuurde was het extraheren van bloem niet olie. had een brain fart, sorry

porC

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
30
Het is ok bro ik waardeer het efort ther3 zijn veel wetende mensen rond maar niet allemaal van hen zijn actief laten we het zo zeggen!!!

The-Hive

Moderator in UK section
Resident
Reaction score
260
Deals
1
THC-diamanten gaan van olie/shatter naar verdamping van oplosmiddel naar heldere THC-A kristalheks met een zuiverheid van ongeveer 98%.