Question Dmt freebase

jennycraig

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
2
Mimosa hostilis extractie, na het schrapen van naaptha extractie, dmt schrapen in heptaan (hoe muc?) en zet op magnetische hete plaat roerder (50 ° C?), dan trek kalkoen baster zet op pyrex in de vriezer 12 uur (dan als je wilt freebase als eindproduct niet fumaerate, hoe dmt freebase uit heptaan extraheren? Slechts 1 keer wassen in heptaan, of 3 keer zoals met naaptha?).
Bedankt!

darkwing

Don't buy from me
New Member
Reaction score
1
Ik zou Naaptha aanbevelen, dit betekent in principe het oplossen van een hoeveelheid vrij DMT in een minimale hoeveelheid Naaptha.
Naaptha, gevolgd door het terugwinnen van de DMT door middel van vriesneerslag. De sleutel tot de
zuivering is om de kleinste hoeveelheid Naaptha te gebruiken die nodig is om de DMT op te lossen.
meestal 30-40 ml per gram is. Bij het oplossen van de DMT zul je merken dat er een onoplosbare
gekleurde olie achterblijft op de bodem. Dit is de onzuiverheid die je wilt verwijderen. De Naaptha zal weinig tot niets van deze olie oplossen en na het terugwinnen van de DMT zul je zien dat deze aanzienlijk witter is. Dit proces kan
meerdere keren herhaald worden om het product verder te zuiveren.

darkwing

Don't buy from me
New Member
Reaction score
1
Meet de gewenste hoeveelheid vrije DMT die je wilt herkristalliseren

1 gram wordt gebruikt als voorbeeld, vermenigvuldig gewoon de Naaptha met de hoeveelheid gram.
De DMT wordt in een glas of een andere geschikte houder gedaan.
Meet nu de hoeveelheid Naaptha die nodig is om de DMT op te lossen.
Onthoud: 30-40 ml per 1 gram!
Giet de Naaptha in het glas met de DMT en zet het in een kom met kokend water.
Deze opstelling werkt als een warmwaterbad Laat het een paar minuten staan en werk dan de DMT in de Naaptha. Als het water te veel afkoelt, vervang het dan door vers gekookt water en ga verder. Doe je best om zoveel mogelijk DMT op te lossen en je zult merken dat er een olieachtige onzuiverheid op de bodem van het glas ligt die niet oplost. Deze olieachtige onzuiverheid is voornamelijk DMT-N-Oxide. Giet ALLEEN de Shellite in een nieuwe houder Wees heel voorzichtig dat er geen olieachtige onzuiverheid in de nieuwe houder terechtkomt, want dit is precies wat je probeert te verwijderen!

darkwing

Don't buy from me
New Member
Reaction score
1
Dek de container af en laat hem twee tot drie uur op kamertemperatuur staan, plaats hem dan een paar uur in de koelkast en vervolgens 48 uur in de vriezer. Het langzame afkoelen van de Naaptha zal resulteren in een langzamere neerslag en dus samenvoeging van de DMT. Na 48 uur zet je de container 10 minuten op zijn kop om zoveel mogelijk van de Naaptha te verwijderen. Het geherkristalliseerde product wordt vervolgens 30 minuten met een ventilator gedroogd en opgevangen. Je zult merken dat het gewicht van de DMT daalt. Dit komt omdat er iets is verwijderd. Hoe onzuiverder de DMT was, hoe minder het zal wegen na herkristallisatie. Veel succes!

jennycraig

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
2
Precies goed. Vraag: Ik heb al heptaan, wil eerst naaptha-extractie doen zoals hierboven beschreven, heb ook al naaptha. Na de naaptha wil ik met heptaan extraheren voor maximale zuiverheid. Ik weet hoe ik heptaan moet extraheren, maar ik weet niet hoe ik freebase dmt daarna uit heptaan moet halen. Graag zo snel mogelijk advies. Bedankt

darkwing

Don't buy from me
New Member
Reaction score
1
Freebase DMT wordt gemaakt bij de omzetting van natronloog na het koken van het zuur. Ben je bekend met deze methode of heb je meer advies nodig?

jennycraig

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
2
Het dmt workshoprecept toch? Ik doe dat in eerste instantie, ben van plan om over te stappen op een vergelijkbare methode die mod hier heeft gepost, maar wil nog een zuivering doen met heptaan, zoals beschreven in de workshop, tenzij iedereen denkt dat dat helemaal niet nodig is (?), wil geen fumaat maken, maar gewoon het product zuiveren door eerst naaptha te trekken, en dan een heptaan trek. Ideeën? Zo ja, moet ik weten hoe ik dmt freebas3 achteraf uit heptaanoplossing kan extraheren, zonder verder te gaan met het maken van fumeraat? En welke toename in zuiverheid zou ik moeten hebben na naaptha? Na heptaan? Bedankt

jennycraig

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
2
Ik heb meer advies nodig, nieuwkomer. Ik denk dat ik het heb, ik doe geen heptaan pull, gotcha. Help alstublieft. Bedankt