Question Kristallisatie van cocaïne HCL. (Help me alsjeblieft, ik zit midden in een extractie)

MisterAnonymous

Don't buy from me
Resident
Language
🇳🇱
Joined
Sep 3, 2023
Messages
67
Reaction score
24
Points
8
Hallo,



Ik zit midden in een extractie. Ik heb een 5% zwavelzuuroplossing met cocaïnealkeloïden. Ik weet dat de volgende stap oxidatie is, maar weet iemand welke oplosmiddelen ik moet gebruiken om mooie kristallen viscale cocaïne te krijgen? Zoiets als dit:
PUAhlKJ2VI


Ik hoorde de cocaïnebasis maken met Aceton en dan herkristalliseren met Diethyl Ether.

Is dat alles of is er meer nodig?

Help me alsjeblieft zodat ik verder kan

Alvast bedankt.
 

NobodyYouKnow

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 17, 2024
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
1) Ik zou ammonia 4% gebruiken om op basis te maken. Na het pletten en een paar keer spoelen met water, verwarm je het in water tot olie en geef je het een koude schok.

2) Los de base op in 15 mL aceton per gram.

3) Voeg 0,25 ml per g zoutzuur 37% en 0,5 ml per g methylalcohol (ook bekend als methanol) toe.

4) Roer een minuut en dek dan af om vocht buiten te houden. Laat een paar uur zitten.

5) filtreer het neerslag door een filter en trechter. Maar verdamp ook de oplosmiddelen die door de trechter liepen, want op die manier zul je meer terugwinnen. Er is altijd wat water aanwezig en ik ben te lui om watervrij te maken. Maar nieuw gekocht zou niet veel moeten hebben. Het is als het 9 maanden heeft gezeten en half weg is dat je problemen krijgt.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,307
Solutions
4
Reaction score
879
Points
113
Veel mensen hebben niet goed nagedacht over water en watervrij en aceton. Aceton verwijdert cocaïne hcl. Het bevat 1g/100ml bij 20c. De hoeveelheid water die 1/2 kwart lucht kan bevatten is minder dan 1 druppel, dus je moet de fles openen en de aceton al het vocht in de lucht laten absorberen, dan de lucht verversen en dat 20 keer herhalen om er 1 ml water in te krijgen. Ongeveer 5 gram moleculaire seive werkt onder 0°C en kan in een week tijd opdrogen tot minder dan 1 deeltje per miljoen. Het is herbruikbaar, werkt voor veel oplosmiddelen, is erg goed in het insluiten van water en het is goedkoop. 5 gram 3A trekt 1 gram h2o aan.
 
Top