- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 36
De afgelopen 4 februari kocht ik aan Cocentech Chemical 5kg van 52190-28-0 voor 300usd elke kg verzendkosten inbegrepen. Ik vond de leverancier hier in dit forum, maar ik heb niet gebruikt scrow, mijn fout.
De leverancier was @AnnieGalaxy die het label heeft in het profiel van Cocentech Chemical leverancier.
Na 1 maand ontving ik een product dat totaal anders was dan de echte 52190-28-0 en ze beloofde me het product zo snel mogelijk opnieuw te sturen omdat het een fout van de fabriek was.
Na 3 maanden wachten heeft ze me nog niets gestuurd en geeft ze het geld niet.
Vandaag heb ik net gezien dat Cocentech Chemical leverancier is verdwenen van dit forum en het label van @AnnieGalaxy is veranderd.
Uiteraard is het een scam.
De leverancier was @AnnieGalaxy die het label heeft in het profiel van Cocentech Chemical leverancier.
Na 1 maand ontving ik een product dat totaal anders was dan de echte 52190-28-0 en ze beloofde me het product zo snel mogelijk opnieuw te sturen omdat het een fout van de fabriek was.
Na 3 maanden wachten heeft ze me nog niets gestuurd en geeft ze het geld niet.
Vandaag heb ik net gezien dat Cocentech Chemical leverancier is verdwenen van dit forum en het label van @AnnieGalaxy is veranderd.
Uiteraard is het een scam.