Question Looking for a vendor cocaïnevraag

spookyfalopero

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 15, 2023
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Hallo, ik moet cocine koken op de meest zelfgemaakte manier mogelijk. Wie kan mij helpen? Graag
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
882
Points
113
Bedoel je cocaïne koken tot crack? Er is een uitstekende video op deze site, in het videogedeelte, die je meer zal leren dan 2500 woorden kunnen. Het is dezelfde manier waarop ik het doe en dezelfde manier waarop iedereen die ik ken het doet.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
882
Points
113
http://bbzzzsvqcrqtki6umym6itiixfhni37ybtt7mkbjyxn2pgllzxf2qgyd.onion/threads/crack-cocaine-manufacturing.653/
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
882
Points
113
Ik heb nog nooit gehoord van een methode waarbij warmte werd gebruikt, maar als je het al weet, hoe kun je het dan weten?
 

41Dxflatline

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 23, 2022
Messages
320
Solutions
1
Reaction score
153
Points
43
Een kok is jargon voor een clandestiene drugschemicus. Koken is synthetiseren of extraheren
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
882
Points
113
Mag ik u vragen uit welk land of welke regio u komt? Ik ben gewoon geïnteresseerd in het analyseren van het dialect. Ik kan het natuurlijk niet oneens zijn met je interpretatie. Meestal (altijd) in de VS, is een cook een demonstratieve term voor iemand die niet geschoold is in de kunst. Dat wil zeggen, een pill cook maakt meth, maar alleen van pillen en alleen met behulp van LiAlH4 of HI. " Er zijn pill cooks, dan zijn er chemists".
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
882
Points
113
Ik stel voor dat je het eruit haalt. Het synthetiseren is moeilijk
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
882
Points
113
Ik weet zeker dat er DMT bevattende planten zijn. De namen waaronder ik ze ken zijn niet meer omdat ik oud ben 🤣
Banisteriopsis caapi?
Psytrodia viridis?
Anandenonthera Columbia?
Anandenonthera pelagrina?
Er zijn genoeg anderen usfse
^^. ^^ die zijn waarschijnlijk verkeerd gespeld
Wat betreft het extraheren van cocaïne uit Erythoxylum sp. stel ik me voor dat ze worden gedroogd, geweekt in een niet-polair oplosmiddel en geroerd. Alle vegetatie wordt verwijderd, het oplosmiddel wordt geconcentreerd, zuur/water, extractie ECT. Een A/B extractie, maar je moet een echte Tek opzoeken want ik zal die plant nooit zien. Ik heb gehoord dat kaliumpermanganaat wordt gebruikt om de vele alkaloïden te scheiden.
 
Top