Question Cocaïnevergassingslaboratoria?

CryoThio

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 7, 2023
Messages
201
Reaction score
66
Points
28
Ik heb gelezen hoe kartels basismethamfetamine verschepen vanuit Mexico en het dan in de VS omzetten in hydrochloride.

Ik vroeg me af of iemand mij kon vertellen waarom ze dat doen, maar ook waarom dit niet gebeurt met cocaïne? Misschien te waardevol per gram, misschien te veel moeite? Ik neem aan dat als ze vloeibare meth smokkelen, ze hetzelfde kunnen doen met cocaïne. Ik dacht gelezen te hebben dat de base goedkoper is dan de hydrochloride, dus het kan ook economisch zinvol zijn.

Ideeën?
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
883
Points
113
Base meth is een olieachtige substantie en base cocaïne is een vaste stof bij kamertemperatuur. Base meth kookt bij ongeveer 200°C en base cocaïne meer bij 98°C.
Methamfetamine is een veel taaiere molecule dan cocaïne, dat snel wordt afgebroken wanneer het in basische vorm wordt blootgesteld aan atmosferische omstandigheden. Beide lossen gemakkelijk op in water in de HCl-vorm, dus ik kan me niet echt een voordeel voor een van beide voorstellen. Basis is goedkoper...🤔🤷 Cocaïne op basis weegt 10% minder op moleculaire schaal. Theoretisch verzuurt 100g base tot 110g HCl.
 

metux

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 9, 2023
Messages
111
Reaction score
41
Points
28
Meth, is meth, ze maken het lokaal in Mexico, om tijd te besparen, en voor de koper is de basisvorm beter..,Hij kan versnijden met N-iso, of andere troep, en je krijgt nog steeds sterke meth. Cocaïne komt uit bossen, kant-en-klaar poeder, tijd is geld en veiligheid, als ze tonnen leveren, maken ze zich niet druk over poeder of vloeibare vorm, ze hebben al goede connecties voor het verschepen ,,,,,, Organisaties, hebben geen tijd om te spelen met coke basis, en verspillen tijd en mensen tijd ook, en verliezen geld also_Only kleine vissen speelt met coke basis of mengen met andere ingridients, om geur te vermijden, en honden.
 
Top