- Language
- 🇨🇿
- Reaction score
- 9
Ik wil hier graag een kleine enquête houden. Ik wil benadrukken dat geen enkel antwoord fout is, ik ben alleen geïnteresseerd in jouw persoonlijke ervaring en mening, dus laat je niet beïnvloeden door de antwoorden van andere gebruikers.
Definieer wat voor jou "Tsjechische piko" is.
Voor mij is het methamfetamine van verschillende kwaliteit, kleur en zuiverheid (afhankelijk van de vaardigheid van de chemicus, in het jargon "varic" genoemd), verkocht in de vorm van natte crack, gemaakt van (pseudo)efedrine door jodofosforreductie, meestal in kleine thuisbrouwerijen of middelgrote georganiseerde brouwerijen.
De betere monsters zijn wit, meestal gelig tot goudkleurig, en de slechtste bruin of roze.
Ik kijk uit naar jullie antwoorden!
Definieer wat voor jou "Tsjechische piko" is.
Voor mij is het methamfetamine van verschillende kwaliteit, kleur en zuiverheid (afhankelijk van de vaardigheid van de chemicus, in het jargon "varic" genoemd), verkocht in de vorm van natte crack, gemaakt van (pseudo)efedrine door jodofosforreductie, meestal in kleine thuisbrouwerijen of middelgrote georganiseerde brouwerijen.
De betere monsters zijn wit, meestal gelig tot goudkleurig, en de slechtste bruin of roze.
Ik kijk uit naar jullie antwoorden!