Question Claviceps purpurea/ergotcultuur: is er vraag naar?

BioLab

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 23, 2023
Messages
8
Reaction score
5
Points
3
Hallo!

Ik heb op dit moment een zuivere cultuur van moederkorenschimmels groeien.
Mijn vraag is: is er vanuit deze gemeenschap behoefte aan deze schimmel of niet? Ik wil weten of het de moeite waard is om er een kweek van te verkopen.

Het beste,
BioLab
 

BioLab

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 23, 2023
Messages
8
Reaction score
5
Points
3
Fwqbysnero

Schoon mycelium groeit sinds een week op een nieuwe plaat
 

pachemguy

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Feb 25, 2023
Messages
22
Reaction score
21
Points
3
Dat is geweldig mijn vriend, iets waar ik al heel lang naar op zoek ben.
 

gumarabic

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 13, 2022
Messages
28
Reaction score
11
Points
3
Ik zou zeker zeggen dat er vraag naar is, ik herinner me dat ik las over het idee om de alkaloïden die het produceert te oogsten. Ik denk dat het probleem is dat mensen een monster in de natuur vinden en het dan op agar leggen en het proberen door te verkopen zonder daadwerkelijk meerdere monsters te vinden en de alkaloïdenproductie te vergelijken of de tijd te nemen om generaties te creëren en dan te kiezen voor de hoogste productie van ergotamine/lysrginezuur.

Ik denk dat als je monsters te koop aanbiedt, dit het begin kan zijn van iets groots in de productie van LSD.
 

BioLab

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 23, 2023
Messages
8
Reaction score
5
Points
3
Ja, dat is het plan. Ik heb een stam die alkaloïden kan produceren op rogge, maar de productie in vloeibare media is nog niet optimaal. Ik bereid mutagenese voor om de opbrengst te verbeteren. Ik zou betere resultaten moeten zien over ongeveer 6 maanden tot een jaar.
 

gumarabic

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 13, 2022
Messages
28
Reaction score
11
Points
3
Heb je het monster in het wild gevonden of heeft iemand je ermee gezegend?
 
View previous replies…

BioLab

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 23, 2023
Messages
8
Reaction score
5
Points
3
Het werd uit het wild geplukt
 

gumarabic

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 13, 2022
Messages
28
Reaction score
11
Points
3
Kun je alsjeblieft een aparte thread aanmaken om het proces dat je gebruikt te demonstreren? Als je je methode liever vertrouwelijk houdt, kun je dan toch de vooruitgang die je boekt met ons delen?
 

BioLab

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 23, 2023
Messages
8
Reaction score
5
Points
3
Je kunt begrijpen dat ik deze stam op een gegeven moment wil verkopen en dus niet alles wil uitleggen, maar ik maak graag een aparte thread over mijn vorderingen. Ik zal zien hoeveel details ik daar in wil zetten!
 
Top