Question Kan ik amfetamine kristalliseren?

HHH

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
8
Dus ik vroeg me af of een HCl-kristallisatie kan worden gedaan op amfetamine?

O Ten eerste: is het wel mogelijk?

O Ten tweede: Als het mogelijk is, stop ik dan gewoon een buisje HCl in amfetaminevrije base of maak ik pure amfetamine en los ik het ergens in op?

O Ten derde: Waarin kan ik amfetamine oplossen zodat het een mengsel wordt dat klaar is om te kristalliseren?

Bedankt voor alle hulp op mijn andere vragen!!!

HHH

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
386
@Bartholomeus antwoord op deze thread zegt "Droog de pasta, wanneer gedroogd sulfaat is verkregen los het op in water, voeg NaOH-oplossing toe om pure freebase amfetamine terug te krijgen. Los vervolgens pure freebase op in oplosmiddelen zoals methanol/IPA/aceton, voeg zuur toe en voila je zou een schoon product moeten hebben. Of droog de pasta gewoon, voeg watervrije koude aceton toe aan het gedroogde sulfaat en zuiver het een paar keer op deze manier.

http://bbzzzsvqcrqtki6umym6itiixfhn...ine-purification-by-acid-base-extraction.788/ deze thread kan helpen 2

HHH

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
8
Weet jij wat zuiverheid is?

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
386
Ik ben niet zo thuis in de chemie, maar ik denk dat het afhangt van hoe vaak je het met aceton wast.

volgens de zuur/base extractie thread die ik je stuurde, is pure amph "wit (een nauwelijks waarneembare crème of grijze tint kan aanwezig zijn), de geur is volledig afwezig, de smaak is bitter. Fijnkorrelig poeder, droog, homogeen, niet olieachtig, oplosbaar in water zonder residu."

HHH

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
8
Natuurlijk zal ik het uitproberen. Bedankt!!!

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
386
als het werkt, kunt u hier misschien een verkoper worden c;

lmk!!

loadingST

Don't buy from me
Resident
Language
🇧🇬
Reaction score
69
Amfetaminehydrochloride is veel beter dan sulfaat, probeer het als je de kans hebt, maar het verkrijgen van kristallen door verdamping is nogal moeilijk omdat het zo hygroscopisch is, maar als het gesmolten en afgekoeld is, vormt het een soort kristalstructuur.