Ik zag op eBay een aanbieding voor 2,5-dimethoxy-4-ethylthiobenzaldehyd (geen case# , m.p 86-88C). Wat zou dit kunnen zijn als precursor voor een "goed" product?
Alle hulp en begeleiding wordt op prijs gesteld.
Vind vele geweldige nieuwe & gebruikte opties en krijg de beste aanbiedingen voor 2,5-dimethoxy-4-ethylthiobenzaldehyd min 97% 5 Grams tegen de beste online prijzen bij eBay! Gratis verzending voor veel producten!
Als ik het goed begrijp, kan het worden gebruikt als voorloper voor alle producten uit de DOx-familie? Zo niet alle, voor welke?
Waar kan ik de volgende stappen en een gedetailleerde procedure vinden voor het synthetiseren, indien mogelijk zonder geavanceerde laboratoriumapparatuur?
Hartelijk dank voor uw hulp
Wat bedoel je met "geavanceerde laboratoriumapparatuur"? Eenvoudige kolven en condensors? Kijk hier naar DOx fenethylamineseries (DOB, DOM, DOI, DOC) syntheses
De procedure is vergelijkbaar met die voor DOM.
Ik heb je al verteld dat je DOET kunt maken uit 2,5-dimethoxy-4-ethylthiobenzaldehyd
Ik heb het bekeken, het was erg informatief, bedankt voor het posten. "Advance" is in mijn geval een roterende verdamper of reactor. Ik heb er alleen geen. De basis, zoals kolven, condensors of destillatiekolommen, heb ik wel.
Ik vraag naar de mogelijkheden