afhankelijk van waar je woont, zoals in china of india, kun je dit inderdaad doen omdat het niet sterk gereguleerd is. maar als je in de VS of Europa woont, raad ik je niet aan om iets te gebruiken dat direct met jou verbonden is voor illegale doeleinden.
Het dodental in Gujarat's ergste hooch tragedie sinds de 'Lattha kand' in Ahmedabad in 2009 is woensdag gestegen naar 42 mensen, met slachtoffers uit drie districten van de staat. Hiervan waren 30 overledenen inwoners van Botad, 10 kwamen uit Ahmedabad en 2 waren inwoners van Surendranagar maar...
hmmmm. in India is het mogelijk. nog maar een paar jaar geleden werd 700 kg mephedrone in beslag genomen in Gujarat. 700 kg in één enkele winkel, ik vraag me nog steeds af waar ze die precursoren in enorme hoeveelheden vandaan hebben (blijkbaar van een door de overheid geregistreerd bedrijf). dus je pad lijkt me duidelijk genoeg.
Ja, dat kan. Maar je moet het wel slim aanpakken. Als je bijvoorbeeld het volledige pakket voor het maken van cocaïne bestelt, kun je problemen krijgen.