Question BMK-regelgeving

blackburn

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 18, 2022
Messages
103
Reaction score
48
Points
28
Hallo. Wat voor soort regelgeving is er in Europa als het gaat om BMK 5449-12-7? een vriend van mij had een pakket van 6kg 5449-12-7 in beslag genomen door de douane, en vervolgens ongeveer 2 weken later had hij het geleverd. het pakket was opgestuurd naar analyse voor beoordeling.
 

Constantylious777

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Nov 2, 2021
Messages
70
Reaction score
113
Points
33
Deals
54
Het hangt ervan af = wet is niet zo eenvoudig als mensen denken.
Ik bedoel - dat iets niet op de lijst met voorschriften staat, betekent niet dat je er niet voor vervolgd kunt worden - elk land heeft manieren om je problemen te bezorgen voor het bestellen van legale chemicaliën = het betekent dat zelfs het bestellen van legale chemicaliën behandeld kan worden als poging tot productie van drugs of een soortgelijk misdrijf - ik ken veel mensen uit veel landen die ook zaken doen zoals ik en nu in de gevangenis zitten m8.
PAS OP!
 

blackburn

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 18, 2022
Messages
103
Reaction score
48
Points
28
Ik begrijp het, maar het is ook een kwestie van bewijs dat je het gaat gebruiken voor illegaal gebruik, je kunt het net zo goed kopen en dan doorverkopen... oké als je thuis zit met chemicaliën voor amfetamineproductie en labapparatuur, en het enige wat ontbreekt is p2np wat niet illegaal is en je bestelt dit thuis, dan hebben ze natuurlijk een sterke zaak om je te veroordelen voor het voorbereiden van drugsproductie.

Maar als het bmk 5449-12-7 is, staat dit dan op een lijst van drugsprecursoren?
 
Top