Van 0 naar 0+1
Ik heb geen enkele scheikundige achtergrond. Ik ergerde me er gewoon aan dat ik op een dag een kaart kreeg om Zyrtec te kopen. De reden is natuurlijk dat mensen efedrine gebruiken om meth te maken.
(Tussen haakjes, hier lees je hoe) Op die bewuste dag maakte dat me echt kwaad. Waarom zou ik overlast moeten hebben omdat iemand die ik niet eens ken meth maakt? Dat is onzin uit een minderheidsrapport, fuck dat, onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Als je erover nadenkt is dit niet anders dan KYC zodat de overheid kan bijhouden hoe jij je BTC........... uitgeeft oh wacht, waar had ik het over?
Hoe dan ook, op weg naar huis dacht ik "ik ga wat Meth maken". Ik had er nooit eerder aan gedacht, maar zij brachten me op het idee.
Sindsdien is het een coole clandestiene hobby voor me geworden (ik probeer er geen bedrijf van te maken). Ik heb meerdere bronnen geraadpleegd en de informatie is beschikbaar, ik heb geleerd hoe ik moet shaken & bakken (One pot) in één dag... zonder vuur te maken! BBGate is echter de enige plek die ik heb gevonden waar ik me zelfverzekerd genoeg voel om van de stoeprand af te stappen. Op dit forum kun je zo oppervlakkig of zo diep gaan als je zelf wilt.
Alles wat je nodig hebt is hier aanwezig!
Ze posten de recepten, de apparatuur en de reagentia die je nodig hebt. Dan maken ze een video om je stap voor stap te laten zien hoe het moet. Als je vragen hebt, zal iemand ze beantwoorden en je kunt het antwoord vertrouwen omdat het zo goed als doorgelicht is door een stel experts (hoewel ze het vaak niet eens zijn over het 'juiste' antwoord).
Heb je geen reagentia of apparatuur? Ze laten je zien hoe je die kunt maken, of je kunt ze kopen als je dat liever doet.
Het enige waar BBGate niet in voorziet is initiatief en doorzettingsvermogen. Maar je zult aanmoediging vinden!
Begin met deze
eenvoudige recepten en vraag wat je niet weet. Maar probeer eerst op het forum te zoeken, want ik heb gemerkt dat als ik een vraag heb, iemand anders hem waarschijnlijk al heeft gesteld.