Als je de mogelijkheid hebt om surrogaten in te zetten, kun je het beste via China gaan. Splits de machine op in 2/3 delen. TDP's zijn vrij eenvoudig in elkaar te zetten en dit zou discreter zijn. LFA werkt samen met de politie, een goede vriend van me had een paar jaar geleden een aanvaring met dit bedrijf waarbij ze ongeveer elke week 100 kg witte firmapress (hun eigen merk pillenbindmiddel/vuller) kochten en dit meldden bij de autoriteiten. Ze moeten verdachte activiteiten melden en ik heb het gevoel dat hun nazorg niet bestaat, alsof je rechtstreeks uit Taiwan of China koopt. Je kunt dezelfde machine voor een fractie van de prijs krijgen als je rechtstreeks bij de fabrikant bestelt.
als je meer plannen maakt voor een veilige levering vanaf de bron, denk ik dat je je in de toekomst minder zorgen hoeft te maken over LE dan wanneer je via LFA of een andere verkoper uit het VK gaat, waar banken en leveringsinformatie allemaal op hun computer staan, klaar om te worden overhandigd wanneer de oude rekening komt.