Daar ben ik het mee eens. Ik heb geleerd dat iedereen kilo's meth wil maken als ze de gedachte krijgen om zich vervolgens te realiseren "Oh shit, het is eigenlijk niet zo goedkoop als ik dacht, vooral omdat ik geen idee heb wat ik probeer te doen en gebruik moet maken van procedures die 3× duurder zijn, alleen maar omdat ik de beste te complex vind".
Mensen negeren vaak ook de grootte van het vat om zich te realiseren dat "Oh shit als ik deze en die hoeveelheid wil maken, heb ik 20 L+ kolven nodig die 4-10× zoveel kosten als de 1L variant." een bonus is "Oh shit zelfs als ik de kolf heb, heb ik een 20 L verwarmingsmantel nodig die ook zoveel kost".
Ik wil niet zeggen dat dit onmogelijk is. Er zijn mensen die het gedaan hebben, misschien heb ik het zelf wel gedaan?? Wie weet
... Hoe dan ook, ik zeg alleen dat 99,9% van de mensen letterlijk niet de middelen heeft om dit te doen en het waarschijnlijk ook nooit zal doen.
Wat ik bedoel is dat ze allemaal denken dat ze een kilo amfetaminen zullen maken bij hun eerste trek, maar in werkelijkheid bestaat zo'n lab niet zonder eerst kleine hoeveelheden te maken en die te verkopen. Serieus, of je hebt het geld om zoiets te doen maar je bent te oud zonder kennis of om zelfs maar te genieten van de drugs die je maakt of je hebt het geld niet (want geloof het of niet je moet eten/drinken, rekeningen betalen, je auto...) yk. Dus begin je met kleine hoeveelheden en klim je langzaam naar de top. Maar zonder geld is er geen lab. En als er geen lab is? Dan is er geen product. Zo simpel is het mensen