Question Beste avonduurtje

BevItUp

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
65
Ik heb hier een tijdje over nagedacht en toen realiseerde ik me dat dit waarschijnlijk het perfecte forum is om het te vragen.

Ik vraag me af wat ik moet nemen voor een aangename, zachte avonddip? Ik kan geen cannabis gebruiken. Ik heb er nooit een goede relatie mee gehad, helemaal vanaf de middelbare school. Ik weet niet of het mogelijk is, maar ik denk dat ik allergisch ben voor wiet.
Mijn ideale avondhulpje zou zoiets zijn als dit:
  • Ik wil het nemen als ik thuiskom en de effecten duren ongeveer 4 uur.
  • Heeft een aangenaam licht tot gemiddeld gevoel van euforie
  • Heeft een licht MDMA "hou van iedereen" effect, maar niet alles
  • Geeft me een ontspannen en stressvrij gevoel, maar niet slaperig of suf
  • Geen problemen met coördinatie of spraak. Ik wil met mensen kunnen praten zonder dat ze weten dat ik iets gebruik.
  • Veroorzaakt geen slaapproblemen
  • Geen zware kater
Ik ben vrij goed bekend met stimulerende middelen, maar met andere dingen niet zo goed. Bestaat deze baby?

Ik ben gewoon op zoek naar iets om de scherpe randjes eraf te halen als ik thuiskom. Een goede buzz, een beetje euforisch voelen en me eraan herinneren dat alles goed komt. 😏 Oké, oké, oké...

Ik ben echt benieuwd naar wat de mensen voorstellen. Ik krijg het al koud als ik eraan denk!

BevItUp

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
65
Hangt ervan af waar je naar verwijst. Ik heb legaal voorgeschreven Gabapentin en Lyrica gebruikt, maar dit is waarschijnlijk niet waar je het over hebt.

Ik herinner me dat Lyrica gewoon goed was, en Gabapentin deed me nooit iets. Maar ik las laatst dat het effectiever is als je de doses spreidt. In plaats van in één keer 1200 mg te nemen, raden ze aan iets vets te eten (zoals bacon) en dan 600 mg te nemen. Wacht een uur en neem 300 mg, wacht nog een uur en neem de laatste capsule van 300 mg.