- Reaction score
- 1
U moet java verwijderen zodat we uw .onion website serieus nemen. Als u wilt dat meer mensen zich bij uw site aansluiten, als u wilt dat eindeloze hoeveelheden informatie worden gedeeld, dan is het tijd om java te verwijderen. Is er echt iets mis met jullie of zijn jullie van de politie? Een website als deze moet draaien op volledig beveiligde tor browser beveiliging ingesteld op volledig als je een mooie grote stroom van informatie en gebruikersnamen verwacht van de ervaren. Tot die tijd adviseert iedereen die deze site.... gebruikt om er weg te blijven. Wat betreft deze leverancier "constantylous" of iets dergelijks, deze leverancier heb ik alleen vermeld zien worden op deze website. Verwijder de clearnet site en ga alleen voor .onion. Dat is mijn aanbeveling, ik denk dat je meer succes zult hebben met het laten groeien van dit forum.
Je biedt vertrouwen en een veilig platform voor gemeenschapsdiscussies en dan zul je mensen hebben die je gunsten aanbieden. Probeer het en kijk naar de "aanhang" die je uiteindelijk krijgt.
Je biedt vertrouwen en een veilig platform voor gemeenschapsdiscussies en dan zul je mensen hebben die je gunsten aanbieden. Probeer het en kijk naar de "aanhang" die je uiteindelijk krijgt.
Last edited: