Iemand geïnteresseerd om samen Kwiknitraat te kopen? (alleen Europa)

Honolulu98

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 21, 2021
Messages
61
Reaction score
44
Points
18
Allereerst. Mijn excuses aan de beheerders als dit niet de juiste sectie is.


Ik denk dat ik in dezelfde situatie zit als velen van jullie en ik ben een leerling scheikundige om mijn eigen medicijnen te synthetiseren. Een van de benodigde materialen voor de Speed is kwiknitraat en dat is nogal moeilijk te verkrijgen (hoewel je altijd een paar thermometers kunt kopen om te proberen het amalgram uit te voeren).


Ik heb een paar vrij betrouwbare leveranciers gevonden in India met zeer gerenommeerde bedrijven. Het probleem is dat de zendingen daarvandaan nogal duur zijn. Ik heb kwiknitraat (II) kunnen vinden voor $700 voor een fles van 500 gram. Dat is veel voor mij (slechts 0,1 wordt gebruikt om de tutorial van dit forum te maken).

Mijn idee is dat we een bestelling kunnen organiseren tussen misschien 3 mensen en dat we dan iets goedkoper krijgen. Er is mij verteld dat de verzending vrij snel gaat en dat ik het binnen 1 week zou ontvangen. En dan zou ik het per envelop naar je toe kunnen sturen (alleen Europa)

Als je geïnteresseerd bent kunnen we contact met je opnemen via Mp.
 
Last edited:

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,709
Points
113
Deals
666
Als er tenminste een paar mensen bereid zijn om erin te investeren, betalen we alles. Op die manier controleren we de verkoper en voegen we het hier toe aan de lijst. En de gebruikers kunnen ons terugbetalen als ze het hebben.
 

lazkalsai

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 11, 2022
Messages
16
Reaction score
10
Points
3
Wacht, kan iemand hier naar kijken https://warchem.pl/pl/p/AZOTAN-RTECI-II-1hydrat-czysty-5g/2170
Ik dacht dat ik het had gevonden, maar als ik hoor dat ik het van een Indiase leverancier moet kopen, weet ik het niet meer zeker. Het is een polische website waar ik de meeste reagentia voor mephedrone synthese ga kopen, maar ik was ook op zoek naar speed reagentia. De prijs is 57 zł voor 5g, dus dat is ongeveer 12$.
 

Honolulu98

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 21, 2021
Messages
61
Reaction score
44
Points
18
Dit ziet er erg goed uit en vooral binnen Europa! Het is misschien een betere optie dan proberen het uit India te importeren. Hartelijk dank.
 

Honolulu98

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 21, 2021
Messages
61
Reaction score
44
Points
18
Ik heb met ze gesproken en ze zeggen dat ze niet buiten Polen verzenden. jammer


Kent u meer van dit soort pagina's?
 

lazkalsai

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 11, 2022
Messages
16
Reaction score
10
Points
3
Ja, ik weet nog een pagina, maar ze zijn erg duur voor 100g, ze willen 118$ en 67$ vanwege de verzending naar Groot-Brittannië, maar ik zal het plakken op https://www.n2o3.com/pl/katalog/produkty/rteci-ii-azotan-1hydrat_10399 en ik wilde vragen of het echt zo moeilijk is om kwiknitraat in uw land te krijgen. Ik dacht altijd dat het in Polen erg moeilijk was om aan reagentia te komen.
 

lazkalsai

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 11, 2022
Messages
16
Reaction score
10
Points
3
Last edited:

Honolulu98

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 21, 2021
Messages
61
Reaction score
44
Points
18
Ja, die heb ik ook gezien bij pol-aura. Ik heb ze een e-mail gestuurd, maar ze hebben nog steeds niet gereageerd.

Hoe dan ook, ik denk dat ik een contactpersoon in Polen heb gevonden die het daar kan kopen en naar Spanje kan sturen.

€150 is misschien een beetje duur voor 100g, maar de opbrengst van kwiknitraat volgens het amalgram in de video hier is 0,1*7g amfetamine. Dat is ongeveer 70 gram amfetamine voor elke gram kwiknitraat. Ik denk dat dit een meer dan acceptabele prestatie is.
 

megaduck123

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 8, 2022
Messages
3
Reaction score
0
Points
1
Kun je je Indiase bron delen? Ik zou ze willen vragen of ze bereid zijn om naar Noord-Amerika te verzenden, bedankt.
 

Fring

Don't buy from me
New Member
Joined
May 25, 2022
Messages
41
Reaction score
27
Points
8
Als je uit Spanje komt ... waarom koop je dan geen kwik HCL? Er zijn veel websites die ... creeme ... verkopen.
 

danil1398

Don't buy from me
Member
Joined
May 2, 2022
Messages
11
Reaction score
0
Points
1
Hé, ik ben geïnteresseerd. Laat het me weten in PM als je voor een gezamenlijke aankoop bent
 

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 4, 2021
Messages
442
Solutions
1
Reaction score
411
Points
63
Gelieve geen van de grotere chemische bedrijven te benaderen met uw eigen e-mail of op een manier die naar u persoonlijk kan worden herleid. Ze zijn vaak verplicht om verdachte verzoeken aan de politie te melden. En geen van hen verkoopt aan particulieren.
 
Top