• Welcome to the UK section of the forum. Remember that posting contacts (jabber, telegram, signal and others) will result in a permanent ban! If you decide to buy or sell something without using escrow and lose money, we can't help you.

London Kan iemand extracten , wax en rosin hash leveren in uk ?

Maniluck

Don't buy from me
New Member
Reaction score
2
Hallo
Kan iemand extracten , wax en rosin hash leveren in Groot-Brittannië?

prophet

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Reaction score
74
Deals
22
Hoe werkt de douane in Groot-Brittannië? Zijn ze streng zoals op sommige plaatsen of niet erg? Ik koop was in bulk, maar ik weet nog niet zeker of ik het buiten de VS wil verkopen. Ik kan me het risico niet veroorloven om producten te verliezen en niet betaald te krijgen. Iemand moet een douanekantoor of privékoeriersdienst hebben voor marktdeals als deze, dat zou geweldig zijn omdat ik mijn medicijnen daar goedkoper kan krijgen en mijn THC-producten daar goedkoper kan krijgen. Het zou een win-win situatie kunnen zijn voor het bedrijfsleven.

Maniluck

Don't buy from me
New Member
Reaction score
2
Hallo
Ik ben precies op zoek naar hele smeltextractproducten. Ik wil een pot of een Oz 2-3 verschillende smaken te kopen. Ik ken een paar jongens die het krijgen van levering van los hoeken USA in Londen UK. Ik zal erg blij zijn als ik uw gratis monster krijg,
Dank u