Question Iemand ervaring met Tween 80 (Polysorbaat-80) om alkali-emulsies te remmen?

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
662
Deals
8
Ik heb gezocht naar verschillende vormen om watervrije emulsies te remmen in een alkalische omgeving en ik ontdekte dat niet-ionische oppervlakteactieve stoffen daar in veel gevallen voor worden gebruikt omdat ze de vrije base niet aantasten en in de waterlaag worden gehouden.
Het lijkt erop dat Tween 80 (Polysorbate-80) wordt gebruikt, maar ik heb dat soort producten nog nooit gebruikt.
Is er iemand die er ervaring mee heeft en die zijn ervaring wil delen?
Bedankt.

Pororo

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Reaction score
46
Deals
12
Meest interessante onderwerp. Vreemd, er is niemand die zulke reinigingsmiddelen gebruikt. Ik heb onlangs bedacht om ammoniak voor dit doel te gebruiken. Ik zal het bij gelegenheid testen.

Pororo

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Reaction score
46
Deals
12
Getest. Ammoniak werkt niet in dit geval. Ik dacht dat toevoeging aan een waterlaag een colloïde in een apolaire laag zou breken. Maar dat doet het niet.

craris100

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
36
Het wordt vaak gebruikt voor het verbergen van cocaïne

Pororo

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Reaction score
46
Deals
12
Bedoel je - NP-40?

Tovenaar

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇪
Reaction score
45
Kun je uitleggen hoe ze het gebruiken? Bedoel je wanneer ze in vloeibare vorm verzenden? Of voor geur?

craris100

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
36
Het werkt als een chelaatvormer, het produceert vals negatief in een kwalitatieve test en het kan niet geroken worden door honden. Er zijn veel van dit soort producten.