Question Over de zuivering van pseudoefedrine/rood P

nochsyn

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Hallo, ik heb drie vragen;

1-) Bevatten alle luciferdoosjes rode fosfor? Zo niet, hoe kan ik er zeker van zijn dat een van deze rode fosfor bevat? Zijn er testmethoden die gebruikt kunnen worden?

2-) Ik probeer pseudo-efedrine te zuiveren uit verkoudheidstabletten. Ze bevatten elk 30 mg pse en 300 mg ibuprofen. Als niet-actieve ingrediënten bevatten ze een hoop troep die het zuiveringsproces verstoort. Ik heb de basisstappen voor zuivering gevolgd uit de thread "meth uit pillen". Maar het resulterende materiaal is plakkerig en verstoort volgens mij het syntheseproces. Ik denk er nu aan om de pillen op te lossen in water, NaOH toe te voegen tot de reactie stopt om pse om te zetten in freebase vorm en ibu om te zetten in zijn zoutvorm. Wassen met tolueen, waterlaag en niet in water oplosbare troep weggooien. Bellen vervolgens watervrij HCL-gas door de tolueen om pse weer in zoutvorm om te zetten en percitipaat eruit te halen. Geeft dit een pse van goede kwaliteit?

3-) Is het mogelijk om meth te maken zonder refluxapparaat? Verwarmen bij 80 C gedurende 48-72 uur zou werken zonder refluxen en met goed afgesloten kurk?

testint

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇪
Reaction score
71
Het is verkrijgbaar op eBay bro. Het is overal verkrijgbaar zolang je de hoeveelheid klein houdt. Wees niet zo f****** met lucifersdoosjes en b******* zoals dat. Bestel het gewoon kleine hoeveelheden per keer.

nochsyn

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Het is niet beschikbaar waar ik woon, ik moet de Red P/Idodine-methode gebruiken.