Question Over Crystal Meth Reactie

DanteFox

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 16, 2023
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Hallo allemaal,

Ik probeer meth te maken met de Shake'n Bake-methode. Ik heb het al een paar keer geprobeerd. Maar er is altijd een probleem met de reactie. De reactie heeft nooit plaatsgevonden. Ik weet niet waarom?

Mijn methode is ongeveer. Amoniumnitraat toevoegen (een kopje) en pseudo-efedrine pillen (3 tot 4 doosjes), en dan benzeen of ethanol erbij gieten.

Helaas heb ik geen van deze dingen in mijn stad; Coleman brandstof of Startvloeistof.

Daarna voeg ik een Lithium Stripe toe. En loog (1/4 kopje). Maar ik weet dat de reactie meteen begint. Maar in mijn geval gebeurt dat niet. Er gebeurt niets, dus ik moet weten waar het probleem zit! Sinds de eerste keer dat ik de reactie deed. Het werkte!!! Ik gebruikte toen Kerosone.

Ik rookte het poeder af door de pot gewoon in de vriezer te zetten zonder HCL-gas te gebruiken. Nadat ik alleen de vloeistof had gefilterd.

Dus als conclusie, mijn vraag is hoe de reactie opnieuw zal gebeuren met behulp van mijn beperkte slechte hulpmiddelen lol.
 

Multivitamin

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 12, 2023
Messages
8
Reaction score
4
Points
3
Je hebt een koolwaterstofoplosmiddel nodig zoals Coleman/tolueen/xyleen/kerosine. Als meth is gebaseerd door NaOH in de fles, wil het naar een koolwaterstofoplosmiddel gaan en niet naar ethanol. Ik heb nooit benzeen gebruikt, dus dat weet ik niet, maar onthoud dat zelfs een klein beetje water in de reactiefles de reactie kan tegenhouden.Zorg er altijd voor dat uw oplosmiddel van keuze is droog als mogelijk zowel ammoniak gas en NaOH in de fles zijn basic wanneer de druk in de fles bouwt op zal basify ephedrine hcl naar ephedrine freebase zodat reactie kan plaatsvinden.I zou vasthouden aan kerosine.Have je geprobeerd zippo aansteker vloeistof het is waarschijnlijk het meest beschikbare oplosmiddel in de meeste landen voor dit.

Houd in gedachten dat het gebruik van een ijzerhandel als bron van oplosmiddelen en zuren kan leiden tot een slechte kwaliteit van het product. Schudden en bakken is een methode die mogelijk een verontreinigd product oplevert. Als je een goede bron van efedrine hebt, probeer dan eens een reactie met berkenhout door watervrije ammoniak te condenseren. Het zal een veel schoner product opleveren dan een s/b ooit zou kunnen.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
882
Points
113
De methode die je noemt is verschrikkelijk en zal waarschijnlijk niet werken. Heb je een link naar de werkelijke methode? Als je die pillen niet extraheert, zal al het zetmeel dat erin zit de hele zaak verknoeien. Ik heb 100 variaties van methodes gelezen en geen enkele was zo clandestien. Ik ga een notitie maken van hoe je je vrienden kunt vergiftigen met niet-gereageerde Sudafed en lithium 😅. Ik zag dat deze thread oud was, maar ik had al gereageerd en dus moest ik het maar doen. Mijn 😞
 
Top