Question 4mmc problemen oplossen

enriqe1

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Hallo.
Ik doe alles volgens de film.
http://bbzzzsvqcrqtki6umym6itiixfhni37ybtt7mkbjyxn2pgllzxf2qgyd.onion/media/mephedrone-hydrobromide-synthesis.57/

Na de scheiding giet ik de olie van de bovenste laag af in een koud bekerglas, voeg dan 500 ml bevroren aceton toe en de kleur begint te veranderen in rood en steeds bloederiger. De pH is nu ongeveer 8.
Na het geleidelijk toevoegen van 48% waterstofbromidezuur begint het elixer te veranderen in een donkere kleur, en dan, na het toevoegen van verdere druppels en het verkrijgen van een PH tussen 4-5, wordt de kleur licht roodbruin. Er is helemaal geen neerslagreactie van mephedronezouten uit de oplossing. De oplossing is nog steeds vloeibaar. Waar kan dit door veroorzaakt worden?

AgamemnonFromTroy

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
68
Oververzuring. Als de oplossing helder is geworden na ondoorzichtig te zijn geweest, betekent dit waarschijnlijk dat je te veel hebt aangezuurd. Dit kan ook komen door de aanwezigheid van water in de freebase, vergeet niet om je freebase te drogen met watervrij MgSO4.

enriqe1

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
En hoe moet ik het drogen met MgSO4?

AgamemnonFromTroy

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
68
Voeg watervrij MgSO4 toe aan de freebase na scheiding. En zeef het voor het aanzuren. Zuur ook niet aan tot een pH lager dan 5. Ik denk dat het te zuur is om te streven naar 5,5-6.

AgamemnonFromTroy

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
68
***Correctie: niet aanzuren tot een pH lager dan 5, ik denk dat het goed is om te streven naar een pH van 5,5-6. ***

enriqe1

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Ok, bedankt voor het goede advies, maar vertel me, mijn vriend, hoeveel mgSo4 voeg je toe en hoe strain je het?

In de video wordt pH 4-5 genoemd, maar je kunt zelfs zien dat het lakmoespapier in de video lichtgeel gekleurd is en zoals je zegt, ik denk dat het rond 5-6 was.

Nog een vraag, hoe lang moeten deze lagen apart? Moet ik ze een paar uur laten staan om ze goed te scheiden?

AgamemnonFromTroy

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
68
Het maakt niet uit hoeveel watervrij MgSO4 je toevoegt, maar als vuistregel zou je wat brokken moeten toevoegen en als ze aan elkaar beginnen te plakken en aan de erlenmeyer beginnen te kleven, zou je wat meer moeten toevoegen. Wat betreft de scheiding van de lagen moet je wachten tot je duidelijk het verschil tussen de twee kunt zien, dit is meestal een kwestie van seconden, maximaal minuten.